Vilken dag!

Imorse klev jag upp vid 10 tiden för jag skulle ner till stan. På vägen ner träffade jag på grannen som tur var så jag fick skjuts ner och shit så halkigt det vaarrr :O. Grannen kör ju jämnt så fort så haha kurvan nere vid museet där höll det på att gå illa jävlar va vi sladdade var nära på att vi skulle åka rakt in i museet typ^^och jag satt bara och skrek xD. Han skjutsade mig iaf till Jb och där mötte jag Carro m.fl ;). Var där till runt 1 tiden sedan drog vi hem till Carro en snabbis innan hon for och jobbade. Och jag var allmänt lesss !!!!!!!!.
Ringde efter grannen och han var kvar i stan så vi tog en fika på Waynes Coffe! Drack en varsin varm kopp choklad och muffins mumms :). Sedan kom hans polare och vi åkte till Rusta hans polare ( vad han nu heter ) skulle köpa en ny resväska. För han åker nämligen tillbaka till sitt land imorgon tråkigt nog =(. Sånt är livet!!!!.
Efter vi hade snurrat runt på stan for vi en sväng till Grannens jobb och jag fick hälsa på hans chef^^. Sedan vidare hem till grannen då. Där fick jag se på en film på då en av hans bröder gifter sig haha var riktigt kul att se hur dom festar loss som om man nu kan kalla det dära som det haha :). Så nu har man sett hans mor,far och hans hela 5 bröder och 3 systrar xD. Stor familj det dära!!!.

Carro ringde mig vid 6 tiden ikväll och ville jag skulle ner till Liquid  och se på hockey matchen så grannen skjutsade ner mig :). Kul var det jag har ju inte vare på hockeyn på så länge så det var kul att träffa alla igen =D. Synd bara att matchen sööögggg 0-7 förlorade dom med mot Djurgården FYFAN!!. Passade också på att bli medlem igen i Modo support =). Plus att jag blev bjuden på den dära middagen jag skrev om förut haha shit!!!
Efter matchen hämtade grannen upp mig och vi for hem till han och fortsatte se på filmen :). Sedan spelade vi fotboll haha jag förlorade =(. Sen nu har jag typ nyss kommit hem. Så nu blir det snart till att sova ska upp tidigt imorgon också :P.

Jo just fick ett mail idag från ett jobb jag hade sökt till på arenan stog iaf att dom skulle ringa mig om dom behövde personal någon kväll :):).

Ne nu får det vara nog Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0