Väldigt intressant dag =P

Yes jag höll faktiskt att jag inte skulle sova så länge jag vaknade runt 9 imorse och jag klev faktiskt upp då för engångs skull!!! =D. Började dagen med att kolla upp en massa nummer till att söka jobb på. Då jag äntligen hade hittat ett antal så tog jag mig en promenad innan jag satte mig ner vid telefonen :P. Sedan hem för att ringa så idag har jag ringt på 6 jobb och det gick ju bra på vissa och mindre bra på andra xD. Men ska lämna in nå CV på vissa ställen och vissa skulle höra av sig framöver osv =).
Annars idag har jag inte gjort nåt speciellt förutom det dära känns som jag har sutte i telefon 24/7 idag!.

Har nyss sett klart på en Wallander film och ska nu dra mig till sängen ska komma upp runt 9 tiden imorgon också iaf försöka xD. Ska vara på arbetsförmedlingen mellan 12.00-14.30 imorgon. Så ska jag då redovisa mitt så kallade " kontaktvärk" som jag nu har börjat på idag haha^^. Just måste köpa en present till syrran också imorgon icke glömma!

Kort och bra inlägg inte ofta det jaja palla Godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0