Babbel babbel xD

Ja kanske man ska ta tag i detta och skriver lite här nu då det var ett par dagar sedan typ snart en vecka sedan? =P

Iaf i fredags blev det utgång för min del och ja vad ska man säga om den kvällen mycket men orkar inte skriva ner allt som skedde har ingen större lust med det heller tack.

Ja lördagen kom inte hem förnst på dagen eftersom att jag inte sov hemma i fredags natt. Så det var bara till att byta om hopp in i duschen och ge sig iväg ner till Liquid och se på matchen och det gick ju åt helvete det också!!. Aja resten av kvällen var jag bara hemma och tog det lugnt samma sak med söndagen förutom att jag träffade Emma en stund och vi tog oss en lång pomenad och snackade skit =).

I måndags var jag på möte på arbetsförmedligen. Satt och snackade med någon Anna? tror jag hon hette haha. Fick iaf en massa papper om försäkringskassan som jag ska skriva på så att jag får ersättning tills jag har ett riktigt jobb!!. Så det ska bli skönt att äntligen slippa att gå runt och vara pank hela tiden xD. Det sura är att jag kommer börja få pengarna förnst efter jul!!!. Suck hallå jag måste kunna köpa julklappar på nå vis också haha aja det ordnar sig väl på nå vis!!. Jag fick också berätta vart jag hade sökt jobb m.m och vi bestämde ett nytt möte på fredag igen så då ska jag tillbaka dit!! Fick lite läxa att göra innan fredag. Skriva på papprena,ringa till några ställen där hon trodde dom kanske behövde folk och massa annat. Då jag var klar där for jag och hälsade på Cääärrroo en stund sedan drog jag vidare upp till Zandra där även Emma var :). Och på kvällen blev det hockey för min del ;). MODO - Skellefteå och fiii satan så dåligt det gick losade med 0-6 PINSAMT MODO PINSAMT!!! Matchen sög rent ut sagt!!!. Efter det gick jag till Liquid och höll Carro sällskap ett tag sedan hemåt!

I tisdags blev man väckt av att Övikshem kom och plingade på dörren som ett tooookkk!. Dom kom och fixade temperaturen igen. Vi har ju haft så kallt här hemma 18-19 grader och det var tänkt att vi skulle ha runt 21-22 egentligen men nu ska det väl tydligen vara fixat iaf!!.  Vid 12 tiden kom Jessica ( Sundsvall ) på besök :). Vi drog ner på stan. For på Max och käkade en varsin Barnbox mummsii sedan gick vi på stan ett tag och slutligen hem till mig och käkade götta och såg på en film Alive var evigheter sen jag såg den jag som nötte den som fan förut så nu vare dags igen ;). På kvällen träffade jag Emma och vi tog oss en lång promenade i ca 2 timmar då kände vi oss duktiga xD.

Idag har jag väl inte gjort nå mycket. Klev upp tog mig en promenad ner till stan gick runt där ett tag sedan hem igen och sedan vidare till Coop forum med morsan för att handla hem nå käk ;). Kommer nämligen vara själv hemma från imorgon till söndag eller måndag nicenice!.
Nu snart ska jag dra iväg och träffa Emma vid Park och vi ska dra oss ner till stan och sedan vidare till Liquid där vi ska möta Zandra m.fl så ska vi käka TacoBuffe satan så gött det ska bli då :D:D. Sen får vi väl se vad som händer!!

Ja just fick ett samtal från Arenan idag om jag ville jobba åt dom på lördag xD. Klart att jag vill det!!. Så på lördag ska jag dit runt halv 3 och vara där tills matchen är slut!. Jag och 5 tjejer till ska gå runt och fråga folk om namn och mail adress för att kunna sedan maila en enkät sak om vad dom tycker om arenan/matcherna m.m. Målet är att vi ska få ihop minst 100 namn/adresser var! Jaa vi får väl se hur det komma gå haha värt ett försök iaf =) Tur att farsan ska på matchen på lördag då vet jag att jag får ett namn iaf :D. Bra äre det iaf att man komma få se matchen gratis xD.
Jag gör allt för att få ha mer pengar nu än om det kanske inte är så mycket men lite får jag ju för det iaf :). Känns bara kul att göra nåt överhuvetaget!. Surt bara att jag komma få dom pengarna dagen innan julafton jippih haha.

Såja nu har jag babbel klart Tjohejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0