Staden!

Idag klev man upp vid 10 tiden var tänkt att man skulle till Jb idag igen men det blev inte så. Utan vid 12 tiden kom Jessica hem till mig vi satt och surrade ett tag sedan drog vi ner på stan =). Tog oss en fika på Blåbär sedan gick vi runt och kollade på en massa kläa och skor =). Runt 3 tiden gick Jessica och klippte dig och färgade håret och jag gick upp till Carro :) Där var också Markus och Danne :). Var där till runt 7 tiden då skulle Carro på möte på Liquid så då drog jag hem ^^. Sen har jag inte gjort nå speciellt bara sett på tv och suttit här och degat typ ^^.

Imorgon får vi väl se vad som händer ska iaf på Liquid på kvällen och se på hockey matchen ojjjaa!!! Luleå - Modo och nu jävlar xDxD.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0