Snöstorm!

Ifredags kom Jessica hit :) och det blev ingen utgång denna helg icke! Här blire till att tare lugnt nu ett tag :D. Tills man ska ut och fira Carro en helg och Jessica helgen därpå xD.
Iaf vi var hemma hos mig hela kvällen bara drack nå vin som hon hade med sig gött sedan käkade vi en massa onyttig och såg på film :).

Lördagen vare bara att hä upp sig vid 11 tiden. Sedan vid 2 tiden gick jag ner till arenan för att jobba :). Jessica stannade kvar här hemma hos mig medans!. Väl nere på arenan så träffades vi alla 6 tjejer utanför och sedan fick vi ett var sitt papper/penna och en skylt som vi skulle ha på oss för vad vi jobbade med. Sedan blev  vi indelade i 3 grupper vi gick först 2 och 2. Jag jobbade med en tjej som hette Amanda en riktig snäll tjej verkade hon vara vi hade det kul må jag säga haha!. Vi började ta varsin våning först jag och Amanda fick börja längs upp typiskt för där vare typ inge folk alls och dom man frågade hade redan skrivit på där nere^^. ( Vi gick runt och gjorde en undersökning, man skulle fråga om mailen och nummret för att sedan maila över några frågor om matchen/arenan ). Det var iaf lite surt för det var innan matchen man skulle försöka få ihop mest mail adresser och nummer men det gick ju som det gick men den saken haha!. I varje pause gick vi runt lite här och var och pratade med folk sedan då matchen började igen så fick vi kolla på den. Att se matchen gratis är ju alltid gött :D:D. Plus att Modo vann då också mot Södertälje 3-0 fan i mig på tiden!!! Iaf mot slutet så lämnade vi in alla papper vi skulle få ihop minst 100 mail/nummer var men ingen av oss klarade det. Men vi sa bara att dom får nöja sig med det dom får här det är inte vårat fel att vissa inte vill skriva på!!!. Så nu äre bara och vänta och se om vi får pengarna ändå xD. Dumt om vi inte får det iaf!!!!. Men måste erkänna att det var faktiskt rätt kul jag var lite nervös innan haha men det gick bra och jag skulle lätt kunna göra det igen =D=D.

Träffade på farsan under kvällen också så han skrev då på jag tvingade han!! haha!. Då allt var slut skjutsade farsan hem mig så jag slapp gå i kylan iaf!. Då jag kom hem hade Jessica gjort iordning Tacos till oss så det satt gött för jag var vrål hungrig :P. Sen på kvällen såg vi på en massa filmer och satt bara och snackade och var på flum humör! Vi fick också ett samtal om att det var bombhot i Gideå fifan :S Först i Östersund sedan Kramfors och nu Gideå va händer?!?!?!?

Hahah jag gjorde en rätt rolig grej iaf då vi skulle göra varm oboy då ställer jag in en mugg i micron och väntar på att det ska bli klart då det väl plingar och jag ska dricka då märker jag att jag hade fan inte ens hällt i mjölk HAHAH!!!


I söndags for Jessica hem och jag var bara hemma och törade hela dagen städade och sånt dära!!

Idag har det vare en jävla snöstorm fifan....eller ah det var väl värre inatt men ah!. Gick ner till stan med Emma runt 1 tiden sedan följde jag hon till Paradisbadet sedan pallrade jag mig hem och nå mer än så har jag väl inte gjort idag^^.

Imorgon blire iaf till att fara och simma med Emma klockan halv 9 jajamen!!! Här är man pigga och glada xD. Sedan ska vi gå på stan jag ska leta åt en present åt syrran som fyller år på lördag :D.

Citat från i lördags då pappa skjutsar hem mig
( Vi kör upp vid Parkskolan )

Anders: Vart fan är vi nu då? Är vi kvar i Övik än? :O
Pappa: Neh fan nu är vi ju i Sollefteå!
Jag: hahaha
Anders: Jaha jag som trodde vi började närma oss Sundsvall :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0