Paradisbadet!

Imorse klev man upp halv 8 ursh va trött jag var men kändes skönt att kliva upp och göra någon nytta!!!. Vaknade dessutom av att någon skickade 3 sms till mig på ca 15 minuter  vem fan skickar sms typ 7 på morgonen? dessutom så har jag ingen aning om vem det är :S. Står typ jag åker med dig på 3 sms hmm okej? haha!.
Efter man käkat frulle packat ner badkläa så bar det av till Östra runt halv 9 tiden för att möta upp Emma :). Sedan gick vi ner till Paradisbadet och motionssimmade var riktigt härligt =). Har inte badat på evigheter kändes det som så det var kul :). Efter ett bra tags simmande satt vi och stekte i bastun ett tag härligt härligt!.
Sedan gick vi på stan. Tog en fika på Cafe Paris och satt och spanade in folket xD. Gick runt på stan ett tag till efter det sen blev vi så jävla less och gick hem^^. Båda var helt slut i bena så fifan!.

På stan såg jag att mina stövlar som jag vill ha var på rea endast 99 kr nu :O Gasssh måste hinna köpa dom!!!!!

Resten av dagen har jag bara varit hemma. Legat och halv sove i soffan ett tag och lyssnat på hockeyn och MODO vann mot Linköping med 1-5 fyfan så niiicceee :D:D.

Imorgon ska jag försöka att inte sova så länge måste ta och ringa runt på jobb igen och göra ett så kallade " kontaktnät " som jag ska visa på torsdag då jag ska tillbaka på arbetsförmedligen!. Shit känns som jag har värsta läxorna nu igen haha ne men det känns skönt har man nåt att göra ;)

Nu blire Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0