Bjurvattnet!

Denna dag började med att man klev upp halv 9 och jag var svin trött! Släpade mig in i duschen och gjorde allt sånt dära man gör på morgonen^^. Sedan klockan 10 for jag och morsan ner till stan och köpte Jennies present som jag gav hon blev lite smink saker xD. Efter det gick jag förbi arbetsförmedlingen och skrev ut 10 st CV och sen pallrade jag mig till UH och pratade med någon Eva lämnade in Cv osv....inget jobb hade dom nu men då det kommer skulle hon höra av sig iaf!. Innan vi for iväg till syrran blev det också en sväng till Strömsknallen! Jag hittade ett par svin snygga stövlar som jag ville ha! Så mamma köpte dom åt mig hihi men dom kommer jag inte få förnst på julafton då tomten kommer xD.

Runt 1 tiden kom vi fram till syrran. Vi fikade lite kakor och jag bara åt och åt det var så längesedan jag åt kakor nu =P. Så det var gött! och så klart blev det tårta med ;).
Vi gick ut en sväng till hästarna också m.m. Till middag bjöds det på Tacos muummmss och jag åt ovanligt mycket måste jag säga haha!. Runt 6 tiden började vi dra oss mot Övikan igen och nu är man hemma då kom hem i precis tid till Idolan höhö!

Ikväll for jag ner till stan vid 10 tiden ryktades om fest men det blev inget för min del!. Dom jag var med skulle på O´Learys och jag kom inte in där vakten stoppade mig så jag pallrade mig hem igen. Kändes jävligt surt men ah vad ska man göra^^.

Just ikväll innan jag for ner till stan var jag så jävla stressad så jag gick in i en jävla låda och smällde i min lilla lilltå!!! Så nu ser den ut som en stor blå potatis skita snyggt! Men ont som faen göre kan jag då lova! Bra att man gick i klackeskor efter det NOT =P

Imorgon blir det till att gå på julmarknad och sånt dära skojsan sedan får vi besökan på dagen! Dricka glöggen blire också sedan på kvällen hooocckkkeeyyyy :D:D


vovva

Vovva =)


mulle


Mullebull ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0