Arbetsförmedlingen!

Sådär ja idag har man varit på Arbetsförmedlingen igen då. Mötet gick fort denna gång enda man skulle göra va att säga vilka ställen man hade sökt jobb på under denna vecka och berätta hur det hade gått sen var det klart. Uppgiften till nästa torsdag då jag ska tillbaka är att ringa på minst 10 ställen till shiiiitt :O. Hur lätt är det att komma på ställen man kan ringa till i lilla Övik jadu haha får väl se hur det komma gå med den saken^^.
Då jag var klar där gick jag runt på stan ett tag letade en present till syrran men hittade inget så jag och morsan ska in en snabbis klockan 10 imorgon då allt öppnar och köpa nåt. Sedan måste jag förbi Cafe UH och träffa en som heter Eva nåt? och lämna in CV iaf. Gasshhh och våran skrivare här hemma funkar inte än....suck! och jag trög arslet själv glömmer skriva ut ett ex antal CV då jag var på arbetsförmedlingen smart smart!!! Så jag måste gå dit före och skriva ut dom så jag har på lager !! xD.

Sedan då man är klar med det bär det av till syrran och fira henne för hon fyller 26 år på lördag ;). Så det ska bli kul =D. Sen på kvällen får vi se om det blir nå utgång eller inte beror på vilken tid jag kommer hem och sen om någon ska ut må tro? annars väntar jag och taggar för nästa fredag istället då vi ska ut och fira Carro som fyller år snart också wwiiiee :).

Aja ne kanske man ska ta och sova nu ska upp klockan 8 imorgon fifan :P

Kommentarer
Postat av: Teater på hjul

"Teater på hjul" är en nystartad teatergrupp från Göteborg. Syftet med "Teater på hjul" är att under hösten'09 turnéra runt om i Sverige med en färdigskriven pjäs. Följ vår process dit, vår turné och jakten på att nå våra mål...

2008-11-28 @ 03:08:33
URL: http://teaterpahjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0