Yeha!

Kvällens gång då :P. Har inte gjort speciellt mycket sen jag kom hem kollat på Frusna män söker kärlek haha goa grabba jodu! Norrlänningan! Sen kollat på Greys så klart så bra :). Ska väl snart sätta mig och svara på nå fråge papper om webbdesign eller ja fick uppgiften från den lektionen men det handlar om Upphovsrätten. Precis samma sak som det handlar om i Mdk saken jag inte har gjort. Fast här förstår man iallafall frågorna till skillnad från den ^^.

Imorgon ska jag försöka komma upp runt 9 - 10 tiden hade jag tänkt. Fara till skolan och fixa klart nå uppgifter sen ska jag nog hem antar jag bara. Eller kanske går och hälsar på Zändra eller nåt få se :). Klockan 5 ska jag iallafall gå ner till stan ska på Statt och lämna in mitt CV wwiiee :) Carro ringde mig ikväll och hon som jobbar på statt ville att jag skulle komma förbi så hon fick se vem jag är och så sen ge hon CV. Hoppas hoppas verkligen att hon tycker det ser bra ut så kanske man får prov jobba på lördag med Cärrroo skulle vare sjukt kul =D. Får hoppas på det bästa helt enkelt :)

Trött trött trött Zzzzz


Kommentarer
Postat av: Jonas

Hoppas du får jobb där D:

2008-05-14 @ 23:36:55
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Jonas

Svar: Jafan, det är det man äter till frulle :D

2008-05-15 @ 09:20:28
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Jonas

Svar: Huvudsaken det har med snusa :D

2008-05-15 @ 09:25:43
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0