Valborgs kvällen! xD

Ja gud ja äntligen har man städat klart efter ca 4-5 timmar! fifan! Så det såg ut här hemma haha rekord iaf!

Aja dagen började med att klockan 12 skulle vi Mp3 samlas nere på kiosken och käka glass och sånt. Själv köpte jag ingen varken jag eller Zandra var kvar nå länge knappt 30 minuter för vi hade så mycket att göra under dagen. Så vi drog upp till skolan och hämtade ut ett läx papper som ska vara klart på måndag SUCK! sen for vi ner till stan igen då. Vi köpte en massa grill saker inför kvällen =).
Vi drog hem till Zandra hon hämtade kläder och sånt sen hämtade vi ölen och det =) For hem till mig var väl hemma runt 3 tiden stressigt som vanligt blev det . Men vi hann väl hyffsat i tid eller jo det gjorde vi ;P. Duschade och fixade iordning oss och så dära =)
Runt 5 tiden sprätte man första ölen och som sagt drack 12 timmar där efter haha! Men men runt 5 kom Maria,Olle,hans kompis,Jonas och Carro hit så började vi grilla på grusplanen här utanför. Vi snodde en bänk från Sörliden skolan också haha! Men mysigt och gott vare :):). Efter det satt vi ute och snackade ett tag sen tog vi med oss alla grejer och gick in och började supa på som vanligt =). Vi ringde efter en massa folk vi kände att detta funkar ju fan inte. Alla som vi snackade med nästan alla skulle grilla och sånt först och vissa sa att dom kanske skulle komma och till alla vi snackade med bad vi dom ta med sig en massa folk.
OJA! kring 8-9 tiden då jävlar kom allt folk och inte lite heller ett tag var vi runt 30-40 pers! Shit asså att det ens fick plats hemma hos mig haha =) Men det var jävligt kul asså bland dom bästa valborg jag har haft iaf och lyckat blev det inget bråk ingenting. Senare på kvällen kom nån och sa till mig du Carro du har besök. Jag typ öhh okej? tänkte bah fan nu är det polisen eller nåt. Ne då var det en väktar sak som frågade om jag bodde där och att det var någon som hade spytt utanför min dörr och några trappor ovanför mig. Han ville bara att vi skulle ta bort det sen sa han bara ha en fortsatt trevligt kväll nåt sånt haha =). Trodde han skulle typ säga att grannarna klagar eller sånt skit men ICKE!. Jag måste ha väldigt bra grannar verkar det som för jag menar så jävla tyst var vi ju inte precis:P. Efter ett tag under kvällen kom även Grannen ( Makaronan ) över jajamen fick han se hur jag bodde också haha.
Det var många som man inte kände som kom men hade lika kul ändå alltid kul med nytt folk säg =). Aja orkar inte skriva ner allt som hände under kvällen men senare på natten nån gång då allt folk började dra sig hemåt så fick vi för oss att gå ner till stan vi som var kvar och försöka komma in på Harrys. Ja inte fan va det så svårt man behövde inte ens visa legget så haha. Enda vakten sa va bara välkomna typ :P. Jaa som sagt jag drack också upp alla mina 10 Åbro! hur fan kan jag dra i mig så mycket fattar inte men jaa så kan det gå:P Sen då vi var på Harrys med då drack man ju ännu mer öl haha. Gick och beställde en öl men sket i att betala ja så kan man ju också göra:P Vi blev inte kvar där så länge för det stängde bara en stund efter att vi kom dit. Så då gick vi runt på stan och vinglade på ett tag. Sen drog vi till statoil Norra på nån jävla fest där som söööööögggg! Så där var vi då inte kvar nå länge alls. Kommer inte ens ihåg vem det var vi va hos men han hade tydligen gått på björna fick jag höra idag.Så det måste ju ha vare nån man vet av iaf!
Efter det drog vi ner till statoil och några käkade korv och så sen satte jag mig på nån jävla pinn sak där ute och va gör jag jo ramlar baklänges? hahahah. sen låg jag på rygg och störtt garvade åt mig själv plus alla andra stog och skrattade åt mig :P ja kul att man kan roa folk ibland xD. Alltid ska man då lyckas göra nåt =D.Träffade även på Mark och Bobby där nere fick 2 öl där med:P. Sen vet jag inte hur vi kom hem till mig som om det var Taxi eller om någon annan skjusade oss vet iaf att vi inte gick. Sen var vi här och snacka ett tag sen drog grannen hem och även dom andra sen var det bara att gå och sova klockan var väl runt 4-5 på morgonen så man var rätt slut på och full oja haha =D. Carro sovde över här också =).

Sen det dära med Nunna saken jag har fått för mig att vara gick ju inte så jävla bra igår nerrå haha aja skit samma nya tag igen!

När man vaknade i morse var det inte så kul att se hur förjävligt det såg ut här hemma huvvaligen! Öl fan överallt borden golvet, en tavla är sönder, glas bitar överallt, inte ett enda rent glas fanns det m.m skitigt! Men men sånt får man ta nog vare värt allt =). Hade dessutom svinit ont i mina fötter, inte så konstigt jag typ badade mina fossingar i glas bitar på balkonen på kvällen smidigt :P
Så kul då alltid festerna blir lyckade då jag har haft det =) Folk börjar redan fråga mig när nästa fest är? haha jaa så långt har jag inte hunne tänka än säg :P.

Nee imorgon ska man kanske på ÖrnExpo om jag orkar ska iaf dit på lördag med morsan och syrran. Skulle behöva plugga också så ser väl hur det blir med den saken.

Klockan är som sagt snart 5 och jag är fan vaken än ne ursh är inte speciellt trött heller har sove nån timma idag för man blev så bakis senare på dagen. Men men ska göra ett försök nu iaf ;)

image26image27

Ja SKÅL gott folk ;)



Kommentarer
Postat av: Jonas

Helvete vilken valborg du hade då haha! Det låter jävligt trevligt och tur att det gick så bra!
Fan nu vill jag festa med dig snart igen! hihi!

2008-05-02 @ 10:17:16
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0