Torsdag =)

Idag blev man väckt av att Zandra ringde mig halv 11 haha jaa alltid äre nån som ska ringa då jag sover :P. Men men skulle ändå kliva upp vid 11 tiden så :). Vid halv 1 drog jag ner till hamnen och träffade klassen =). Vi tog student bilder till våra lärare som dom ska få haha så jävla snygga dom blev. Olika miner på varje bild beroende på vilken lärare som skulle få bilden xD. Sen avslutade vi med en bild då vi alla hoppade upp i luften och höll upp student mössan ;).

Efter det stannade jag och Zandra kvar i hamnen och satte oss och solade och glassade riktigt skönt vare så jävla varmt det var idag så :):). Senare kom även Jack förbi också^^. Vi satt där i kanske 2 timmar sen skulle Zandra gå och träna på Slipan och jag gick till Madde som också satt och stekte i solen :). Helvete va jag babbel på haha jaa det finns mycket att snacka om då man inte ses så ofta :P. Men nog har man stekts rätt bra idag är jätte röd på armarna och det bränner än känns ju gött ;P. Vi satt där till runt 4 sen skulle hon med bussen hem och jag gick till Amica och la undan 2 vita klänningar :). Få se om det blir någon av dom jag ska ha på studenten :P.

Jag är förjävla less på mitt hår nu!!! Bara långt och ivägen haha ne men ska ha det så hära långt än fast det blir så varmt på huvet :P. Har ju sparat ut det i en tid nu så nu ska det få va kvar också ;). Men ser inte så fint ut nu då jag har typ jaa väldigt mycket utväxt kan man ju säga urrssshh men den försvinner på tisdag som tur är =)=).

Ikväll har jag bara sutte hemma och degat så snuvig som jag är och ingen röst har jag nu igen heller suuuccckk! Även min man hörde av sig ikväll eller min man haha lite fel ord kanske ne men min kavaljer fan det heter som jag ska gå på balen med. Vi ska iaf snacka i veckan och bestämma allt och så dära ska bli nicenice =)

Imorgon ska jag träffa Carro på stan klockan kvart i 11 då hennes buss kommer :). Så ska vi gå runt på stan och kolla efter fler vita klänningar xD. Sen ska vi också försöka få tag i någon som kan fixa dricka he bli ju Party på kvälla jajamen ;). Plattan som vanligt 6-dagars tema Bakis hahah! Få se om man går dit i vanliga fest kläder eller om man far dit lagomt sliten :P. Men det blir nog kul =)=).

Sen så kommer ju Jonas till Övikan imorgon också wwwwiiiiieeee :):):). Fast kommer inte träffa han imorgon men nån dag i helgen eller veckan blire ju av. Vi måste fan iaf ses någon dag innan torsdag tycker jag iaf :D.

Hoj!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Gud vad du skriver långt, men låter iaf som du haft en trevlig dag!
Ja, men klart vi ska ses innan torsdag :D

2008-05-30 @ 07:12:09
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0