Tisdag!

Morn morn har nyss vaknat typ^^. Soligt väder är det ute också sköönnntt :). Är fortfarande svullen runt ögonen suck men är inte lika röd som tur är men är torr som satan!. Kan det inte bara försvinna. Plus att jag tror jag håller på att bli förkyld nu också fattades bara det så jävla typiskt!! Nu då man verkligen inte får bli sjuk och grejer fyfan!

Aja ska ändå inte bara sitta inne idag trots att jag ser förjävlig ut haha. Ska snart börja göra iordning mig och försöka se något normal ut sen gå till skolan och möta Zandra och Emma och köpa Statt biljetten. Sen ska jag ner på stan och möta morsan typ. Ska kolla efter halsband och sånt =). Sen får vi väl se om jag får tillbaka mina jävla pengar idag eller inte. Måste också kolla om jag har fått in mina pengar på kontot nu då!

Drömde föresten en jävla konstigt dröm inatt haha om en helt vild Björn som skulle typ äta upp oss och grejer jaa Jonas du var också med haha kan berätta sen sjuk var den. Sen var även en person med som vi har döpt till Shoeshine! haha tänker inte nämna vem det är för pinsamt att han var med i drömmen iaf^^.

Ne nu ska jag försöka fixa så man ser bättre ut är ju så skönt väder ute så måste ta och gå ut =)

Byeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0