Stupid asshole!!

Har nästan nyss kommit hem från en snabbis på stan.
Somnade faktiskt efter att jag hade varit uppe i morse men var sjukt trött då jag klev upp vid 11 igen. Sen blev det skola Mdk då...där gjorde vi lika onödiga saker som alltid haha. Gick igenom ett prov som jag inte ens har gjort men men :P. Sen skulle vi se på nån jävla dokumentär skit! Men jag och Zandra pallade inte se den så vi gick och satte oss i cafeterian och chillade där ett tag istället xD. Sen orkade jag inte gå på webbdesign lektionen så följde med Zandra ner till stan för hon hade 1 lektion på Nola. Sen tog jag bara bussen hem haha onödigt jag vet men ändå =).

Har snackat en del med Jonas idag med inte så ovanligt nu för tiden haha :D. Han ska inskaffa sig en söt liten prinsessa avis som satan är jag! Men iaf till saken han vill nämligen ha en hund vakt nästa vecka haha ;) Och jag får den stora äran :). Vill mer än gärna komma ner till Stockholm igen och se på snuttan :). Men så beror det ju på med skolan och så med. Måste först ta reda på vad vi ska göra i skolan nästa vecka. Men vi har inte gjort så mycket i skolan dom senaste veckorna så lär nog inte vara nå speciellt nästa vecka heller. Men äre bara betygs snack så whata hell det skiter väl jag i vill inte ens veta mina betyg tack! haha.
Men blire så att jag far så blir det nog nu på söndag isåfall. 2 veckors på fredag så det måste jag fara på har redan en köpare satt ;). Sen skulle jag ju kanske få jobba på lördag på Statt om dom behövde folk löne vecka så måste vara hemma för säkerhets skull vill ju inte missa chansen ännu en gång. Så då måste det bli på söndag för då ska jag passa snuttis då Jonas är i skolan hela veckan =). Sen åker jag upp med dom till Övikan på fredag och då blire FEST ;). Men som sagt vill jätte gärna fara ner dit igen men beror på skolan så klart som alltid!


Stupid asshole!!

För övrigt är jag jävligt förbannad och sjukt less på en jävla person just nu!!!!!
" Du ska få pengarna på fredag" Men eller hur hade väl fan varit ett jävla under om det hade stämt med det du sa! Blir inte ett jävla piss förvånad över nåt som någon jävla person gör mot en längre! Som sagt tar inte ett jävla skit förgivet och jag är så jävla stolt över mig själv att jag inte gick med på den dära jävla skiten för 2-3 gången va fan det nu är allt för många gånger är det iaf! Tänk man lär sig faktiskt tillslut och nu har jag verkligen lärt mig att aldrig aldrig IGEN falla dit för denna person igen NEVER! Finns nog bra mycket bättre där ute man kan ta än en sådan människa ne fyfan! Funderar seriöst på att göra en polisanmälan snart, visst jag är ingen person som gå och anmäler folk för va det nu än handlar om är för snäll för att göra sånt men nu är jag riktigt jävla lessss och jag bryr mig faktiskt inte ett jävla skit om den personen längre du har gjort mig illa nog många gånger för att man ens ska kunna se dig rakt i ögonen och du är så förbannat feg så fy satan!
Kul då man skrev idag om att jag ska ha tillbaka mina pengar imorgon!! Annars blire polisanmälan och så att vi slipper varandra sen! Nåt sånt var det iaf. Roliga är ju att han vet att jag kanske går och gör det så få se vad han tänker göra åt den saken det är hans jävla fucking problem!!! Sen skriver han till svar vem är det? men hur jävla trög får man vara hur jävla många personer har han lånat pengar av egentligen?!?!?! Annars tycker man att han borde fan ha fattat att det var jag! Men nu vet jag iaf att han tagit bort mitt nummer och det bryr jag mig inte ett jävla piss om bara jag får mina pengar så jag slipper ha nåt med denna person att göra!!! Ändå vet han hur jävla mycket jag behöver mina pengar just nu då det är så mycket att köpa och fixa inför studenten Nee huvva jävla låg människa!


Ja så där ja har man avreagerat sig lite haha tycker detta är ett bra ställe att få ut lite av sin ilska! Nu känns det lite bättre iaf än fast jag har god lust att göra en bitch slap på dig just nu!

Mjaa iaf ska fixa nåt käk nu sen vet jag inte vad jag ska göra hittar väl på nåt antar jag xD.


Kommentarer
Postat av: Jonas

Hoppas det löser sig så att du kan komma ner hit på söndag, vore as bra! Du får prata med dina lärare imorgon typ!

Alltså gud, jag blir verkligen irriterad på honom! Men kul det kommer vara då du gjort en anmälan på honom! :D:D:D:D:D:

2008-05-19 @ 16:12:51
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Jonas

Hehe, ja typ eller så är du sjuk alla dagar ;)
Det är ju sjukt mycket bättre hahahahaha!

Det förstår jag :D

2008-05-19 @ 16:24:18
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Jonas

Ja, du måste iaf komma!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-19 @ 16:52:45
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0