Söndag.

Ja sent inlägg som vanligt igen då det är helg ;P. Men har inte haft tid förnst nu.

Inatt kom Carro hit vid 4 tiden då haha så kul så fort hon kom in i mitt rum och satte sig på sin säng och jag la upp min fot på sängen så ramlar hela skiten ihop hahahha ja det började med ett gått skratt kan jag då säga iaf haha plus att båda var sjukt trött^^. Vi var väl uppe till typ nästan halv 6 imorse :O. Sen så klev vi upp klockan 11 för att vi skulle se på eurovision igen eftersom att Carro missade det igår. Sjukt trött var man då iaf!.

Efter det satt vi bara ute i solen och chillade på =) Skönt vare! Sen vete fan va vi gjorde inte något speciellt iaf. Vi kollade på en film iaf innan hon for hem. Vi såg på 27 Dresses den var bra =). Men nu har Carro farit hem och jag sitter här ^^.

Det är ju söndag då händer det aldrig nåt så det dära var väl typ allt som hänt idag typ^^.

Till veckan får jag troligtvis mitt rosa linne nicenice :). Sen så kommer mina snygga brills också xD.

Är sjukt trött idag kan jag då säga lär somna fort ikväll. Imorgon vet jag inte alls vad jag ska göra. Vet knappt om vi har skola eller inte....men men får väl ta och höra mig för iaf.

image52


Haha Carros säng halvt nere på gölvet^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0