Snart över =)

Har typ nyss kommit hem. Har nyss dammsugat rummet och det kan man ju säga det händer inte så ofta inte att jag gör det iaf haha ^^ men nu så!.

Var på skolan till typ halv 4 nån gång gjorde helt klart den sista grafiska uppgiften jag hade kvar så det känns skönt :). Men glömde dock skicka in Cv så måste göra det imorgon. Efter skolan for jag och Zandra ner på stan fixade drickat och så dära ;) Så nu ligger det här hemma och väntar på fredags kvällen :D. Vi var även på Kebab City en snabbis och träffade några hihi xD. Sen for Zandra till Slipan och jag drog hem. Det är väl det enda som har hänt idag än så länge^^. Ikväll ska man ju se på Eurovision song contest - semifinal 2 det är väl kvällens höjd punkt de haha!

Ska snart börja med hemsidan hade jag tänkt och göra så mycket jag orkar ikväll. För lär nog inte ha så mycket tid till det imorgon om man säger så^^.


image43


Måste bara säga att nu är det prick 2 VECKOR KVAR TILL STUDENTEN =D

Kommentarer
Postat av: Jonas

Du är så mycket pluggis men det är bra! :D Keep going girl!

Åh, jag vill också ta studenten, men den som väntar, väntar alltid på något gott :D

2008-05-22 @ 18:19:03
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Jonas

Ja, men snart har du gjort allt ditt plugg och då är duu inte pluggis något mer :p

JAAAAAAAAAAAAAa jag längtar som fan :D:D

2008-05-22 @ 18:29:20
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0