O'learys/Tivoli/Plattan

Ja eftersom att jag inte har haft tid till att skriva om fredags kvällen så gör jag det nu istället. Brukar inte vara så bra på att skriva på helger som sagt!

Blev iaf så att jag hade kjolen och grejer igår hade även det nya linnet på mig som jag köpte då jag var i Stockholm riktigt nice blev det =). Ewe kom förbi här en sväng innan vi for också trevligt trevligt :). Haha ganska roligt va det att en av mina grannar kom förbi han skulle hälsa på Carro. Så trodde jag att det var Ewe som plingade på dörren så kutade jag dit med ett halvt sminkat öga med typ maskara över halva ansiktet typ så äre han som står där ja det var rätt pinsamt faktiskt jag trodde ju att det var Ewe haha^^. Iaf Sen drog jag och Carro ner till O'learys halv 8 och käkade baffalo wings ja fan det stavas som men det var iaf jätte mummsigt förutom att det var jätte starkt haha men dämpade det med heineken ;). Runt 9 tiden tänkte vi börja gå till tivolit men då blev vi stoppade av en massa folk nere i Örnparken Jim,Hansson m.fl. Så då blev vi kvar där ett tag jävla fyllskalla säger jag bara hahha. Vet inte hur många gånger polisen for förbi oss under den tiden ^^. Sen kom även Ewe förbi där en snabbis :). Runt 10 tiden kom vi iaf fram till Tivolit där vi träffade en massa andra folk och vi åkte karuseller och sånt fett kul vare =). Sen vid 11 drog vi till Plattan då =). Var inte så mycket folk där men senare på kvällen var det propp fult med folk shit!. Men det var en bra kväll helt okej på Plattan det funkade :). Träffade Joel också som tur var så snackade vi om balen och så och vi bestämde att vi skulle gå tillsammans. Eller det har vi gjort förlänge sen men har inte vetat typ ändå^^. Han hade tydligen fixat bil och allt sånt dära och han ska köpa en blå slips som passar bra till min klänning hihi längtar som fan nu till den dagen =D. Träffade även Wesse och dom också det var riktigt kul att se dom igen =)=). Rätt kul att Wesses lill syrra försökte komma in på Plattan haha lite för liten kanske? :P.

Fick huvudvärk senare på kvällen men lät inte det förstöra för det. Det kom också en liten tår då vi var där. Hade sjukt mycket i huvet igår kväll som jag fan inte ens ska tänka på!. Men det gick inte undvika igår. Speciellt inte då vi var på tivolit då kom så många tankar tillbaka. Så då vi var på Plattan kom det en liten tår men som tur var va Ewe där och stog och kramade om mig och torkade bort dom så det kändes bättre. Vill ju fan inte stå och gråta inne på krogen lixsom men som tur var va det ingen som såg förutom hon. Tur att hon förstog iaf varför. Man sitter och säger till en massa jo jag mår " jätte bra " bara för att man inte vill snacka om varför man mår dåligt utan man håller det inom sig istället så tillslut går det bara inte och igår var just en sån dag. Nog för att hon blev nog förvånad eftersom att jag har inte snacka med någon om det hära och tänker inte alls skriva ner va det handlar om heller. TO PRIVATE!!!.

Sak samma rätt lyckad kväll blev det sen drog vi iaf till Max och köpte hem käk sen fick vi skjus hem så satt jag och Carro och snackade om en massa saker och käkade Max mat mummssiii =) Och som sagt min käft går så jävla mycket då jag har drucke så jag tror jag babblade typ ihjäl Carro inatt igen haha. Tro Jonas känner igen det dära eller? haha^^.


image49

Jag och Carro checka in sol brännan man fått xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0