Kvälla :D

Jadå såg man nästan nyss klart på tv och så :) Ikväll har jag inte gjort nå mycket städat rummet iaf får ju besökan i morgon ;). Sen gjort en massa andra små saker.

Imorgon kommer Carro då =). Ska möta henne nere i stan klockan 11 för då kommer hon med bussen :). Sen ska vi dra och sola skönt! Sen får man ju perningan imorgon så då ska jag köpa mina små skor äntligen! Om nu dom finns kvar det måste dom göra annars dör jag!. Sen ska vi på banken och fixa nå saker sätta in pengar och sånt dära små tjoffsan ;P. Sen ska vi till skolan en snabbis jag ska lämna in provet,köpa Statt biljetten, lägga över en klar uppgift i en mapp, skicka CV sen ska jag tömma skåpet ta hem alla böcker och så hade jag tänkt :). Sen ska vi gå hem till mig så ska vi chilla där ett tag sen sprätt öle då det börja närma sig kvällen sen käka på O'learys och dricka bärs och sen dra iväg på Plattan ;) Blir nog jävligt kul tror jag iaf :D.

Måste bara lägga till att jag såg " sötingen " idag hihi =) och även " grisen " som var mindre kul att se haha^^

Ne nu ska jag göra nå annat sen sova ska ju upp runt 9 i morgon hade jag tänkt på en ledig dag? jaa faktiskt ;P

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det låter bra det!
Du gett ju göra din websida :D

2008-05-23 @ 00:08:50
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Jonas

Ska du inte jobba då? :P

2008-05-23 @ 00:32:48
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Jonas

Aha, okej då förstår jag! :D

2008-05-23 @ 08:53:02
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0