Ikväll börjar det :D

Ja vad har hänt idag då. Gick ut och sola som jag hade tänkt efter ett tag. Solade typ 1 timme kanske haha sen försvann typ solen på andra sidan huset så det gick inge mer :P. Råkade dessutom somna så fort jag la mig ner hahaha! Ah men nå fan var man rätt stekt då man vaknade iaf :). Efter det blev det en dusch att kyla ner sig med^^. Sen chillade jag bara sen vid 4 tiden drog jag ner på stan =). Skulle kolla efter en klänning men hittade inge vettigt men kollade inte så noga heller ska ta det imorgon. Men jag köpte iaf hem Fransk Manikyr till mina naglar som jag ska göra då det är studenten =). Mitt som jag hade förut har ju fan torkat ihop haha illa! På vägen ner till stan jaa jag gick faktiskt ner till stan iaf halv vägs för då kom grannen med bilen så skjusade han ner mig mohahha xD. Han typ shit va du har blivit förkyld ;P. JOJO! Hahha sen innan grannen kom då jag var typ vid halva baken så höll några bilar på att krocka mitt framför ögona på mig. En helt vanlig svenne gubbe höll på köra in i en turks bil då han körde förbi och helvete så förbannad han blev ba kute ut ur bilen och gick till gubben och var as förbannad. Fattar inte varför för han hade då en riktig skrot hög till bil iaf haha!.
Men men just jag köpte äntligen snus har vare utan hela dagen och höll på kvärnå! haha jaa illa att vara så beroende säger jag bara.
Var bara på stan typ 1 timme kanske inte länge alls. Så nu sitter man hemma igen och inväntar kvällens händelser xD.

Det har blivit lite ändrade planer inför kvällen iaf. Eftersom att jag var med Zandra igår så har jag typ smittat ner henne så nu är hon också förkyld haha ops :P. Så hon vet inte om hon kommer att följa med än få veta det senare ikväll. Sen har man snackat med Carro ikväll också och hon kom på att hennes farfar fyller år idag som bor i Docksta så hon måste dit först. Det var egentligen därför jag for ner till stan från början för att möta upp henne med bussen men men. Hon kanske kommer senare på kvällen om hennes pappa kunde släppa av henne nere i stan då dom var på väg hem till Gideå. Så får väl se hur det blir med det. Men det är säkert att Jessica och dom ska dit sen Ewe och dom också =). Så Ewe ska iaf ringa mig ett tag innan dom drar till O'learys så ska jag pallra mig ner till stan :)

Egentligen borde jag bara vara hemma och försöka bli frisk men jag pallar fan inte att bara sitta hemma fett less på det nu. Så jag far ändå men jag kommer inte att dricka nåt typ 1 öl bara för att ha nåt att smutta på men inget mer. Ska försöka så det inte blir sån sen kväll ikväll heller för den delen. Ska faktiskt till skolan vid 1 tiden imorgon. Vi ska fotograferas hela våran klass med student mössorna och grejer wwiiiee. Ska bli ett foto som vi ska ge till våra älskade lärare senare som ett lite minne för hur bra vi är ;).

Nee nu ska jag ta och göra nå mat är sjukt hungrig har bara ätit 1 macka idag haha. Jaa jag äter inte speciellt mycket nu förtiden illa jag vet. Men så äre har man ingen mat lust så har man inte. Men ska väl kunna ta i mig nåt innan man far iväg.

Ha en trevlig kväll för det ska jag ha =) If you wanna have some fun, don't run ! Pjusshejs!

Kommentarer
Postat av: charlotte

Hejsan. Fin blogg du har. ha en bra dag! :)

2008-05-28 @ 18:13:18
URL: http://charlotte3.blogg.se
Postat av: Jonas

Fan vad jobbigt hurredu!
Jag typ nyser hela tiden och sådär :(

Aw, men vilken tur att någon ska dit då! Men hurru tänk på och bli frisk också!! :D

2008-05-28 @ 18:17:01
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: camilla

Så härligt med studenten :D jag läntar så mkt :).
Kolla gärna in min outfit på bloggen och sägom den duger :) ha en trevlig kväll kram

2008-05-28 @ 21:17:02
URL: http://camillajarvas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0