Huvudvärk

Ursh vaknade upp med världens huvudvärk!. Vaknade först vid 4 inatt och hade jävligt ont i huvet. Men orkade inte gå och ta någon alvedon utan trodde det skulle gå över. Sen vaknade jag runt 11-12 fortfarande huvudvärk så sov ännu längre till vid 2 och hade ändå huvudvärk och nu är jag uppe och har nyss drogat ner mig. Men fyfan ingen ork alls idag känns som man är te fylla eller nåt....Så typiskt att man ska få det just i dåliga tillfällen jag som måste plugga och så idag så åååhhh!!

Ska ta och äta nu och vila en stund och se om det går över nu då jag har tagit alvedon och så. För jag måste verkligen göra läxa senare idag.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det låter sjukt jobbigt hurreud! :P

2008-05-18 @ 16:46:15
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0