Home!

Jaa kom typ nyss hem då. Jaa det hära med att komma hem tidigt det gick ju som det gick nu eftersom att jag kom hem halv 3 haha.Men jag var faktiskt nykter hela kvällen jajamen ;). Vilken kanon kväll jag haft speciellt på slutet hahaha!. Killar kan vara bra roliga ibland faktiskt xD.
Nee jag skriver imorgon om vad vi har haft för oss orkar inte nu, måste lägga mig och sova ska vara nere vid hamnen klockan 1 och fota =). Än fast jag inte är nå trött alls konstigt nog men eftersom att jag har skrikit och är jätte förkyld och har ingen röst alls kan knappt prata kul haha så måste jag sova så man blir frisk i tid !

faktiskt så tänker jag somna som en glad människa inatt haha eller vad man ska kalla det Godnatt ;)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det låter som du haft en trevlig kväll! Jag har också typ blivit förkyld :p Menmen! Jag tror det är för att jag inte fått sova så mycket på de senaste dagarna! :p

Imorgon kommer jaaaaaaaaaaaaaag

2008-05-29 @ 07:46:23
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0