Godmorgon =)

Morn morn! Somnade inte förnst 3 inatt haha så är hyfsat degad just nu iaf :P Men uppe är jag jajamen!

Ska snart klä på mig och sånt dära sen käka frulle och gå ner till stan. Har en del att göra idag =). Ska bli grymt skönt att gå och sola igen. Sen ska jag betala mitt linne jag fick igår nicenice! Köpa skoern,köpa biljetten till Plattan ikväll sen upp till skolan och göra dom andra sakerna drygt att gå till skolan idag med men ska ju inte sitta och jobba iaf så det går väl bra antar jag ^^.

Hahaha just ja glömde igår att skriva ner att Zandra skämde ut sig lite haha men kul vare :D Då vi kom till Kebab City och skulle hälsa på Jack och hans kompis så kommer vi in då så går vi fram till ett bord och Zandra säger men hej sen vänder sig killen om då äre en helt annan snubbe han bah ja hej? hahahhaha så jävla kul vare iaf ;) Vi typ oj fan fel hejdå hahah skämmigt värre :P.

Ne nu ska jag fixa frilla och allt sånt och käka bye!

Kommentarer
Postat av: Jonas

HAHAHAHHAHAHAAHHAAHAH :D

2008-05-23 @ 10:11:28
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Jonas

Det kan jag verkligen förstå :O

2008-05-23 @ 10:30:42
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0