God morgon =)

Japp då var man vaken då och en aningen trötter. Klev upp kvart i 7 och kände att jag pallar fan inte gå till webbdesigns lektionen. Så satte mig och latade vid datorn ett tag. Men eftersom att jag inte var på den lektionen igår heller kändes det dumt att skippa samma lektion idag igen. Plus att jag hade någon uppgift där som inte är klar. Men ändå kände jag att det var onödigt att gå dit för jag skulle ändå inte hinna klart allt idag och klockan var ändå mycket. Men som sagt gick ändå dit tro det eller ej och det var helt onödigt att ens gå dit. Sprang typ till skolan i sista sekund och då man kommer dit ja då är inte lärar helvete ens där!!!! Feettt lesss jag blev hade jag kunnat stanna hemma och sovit till 9 ändå som jag hade tänkt att göra från början!. Fan Jonas du skulle ha sagt till mig att jag skuller vare hemma ändå och inte jag  vet inte hahah ^^. Måste skylla på nån säg xD. Tur att jag skippade lektionen igår iaf fick nyss veta att inte ens läraren dök upp igår heller. Jaa det vore ju smart av dom att kunna meddela det också!

Aja sak samma på skolan i onödig tid är ju alltid lika roligt eller inte. Men hade ändå tänkt att gå till skolan idag vid 10 tiden än fast jag börjar halv 1. Fixa klart nå saker så lite duktig är jag ju iaf =). Nu har jag dessutom mer tid på mig så.  Verkar ju som att allt ska vara klart denna vecka så måste verkligen fixa allt nu denna vecka!!.

Nästa vecka blire slappt som fan. Har bara webbdesigns lektionerna kvar och det är 1 lektion på måndag kl 2 till halv 4. Sen på tisdag morgon 10 över 8 till halv 10. Känns rätt onödigt men ah. Ska ju försöka så gått jag kan att ta mig till Stockholm. Det ser rätt ljust ut just nu iaf ;). Eftersom att vi knappt gör nåt nästa vecka. Men det beror på om jag kan jobba klart webbdesigns uppgifterna hemma så klart. Håller på att ladda ner Dreamweaver hemma nu och hoppas på att det är samma som vi jobbar med på skolan. Så blir jag klar med det innan söndag kan jag nog skicka över grejerna bara så skiter jag i dom 2 sista lektionerna nästa vecka. Aja vi ser väl.
Kom även på att jag har fan inte gjort ett prov i religionen fyfan!. Måste jag hämta det hem provet också....

Jaa denna vecka blir det mycket plugg iaf...Men får tänka på det positiva slipper allt skit senare ett jävla bra tag och det känns ju mycket bra :D.


Senare idag ska jag ju ner till stan då med Zändra och sola ska bli skönt =). Nu då det är så jävla pissigt väder ute också. Som sagt kommer inte värmen till oss får vi komma till värmen eller nåt sånt hahhaa.

Ne nu ska jag börja fixa klart en multimedia uppgift. Har ju även en multimedia lektionen klockan halv 1 och deadline imorgon. Så ska försöka hinna klart denna uppgift helt klart idag bara för det!

Jag har namnsdag idag grattis till jag xD Hoj =)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ameh, jag sa ju att gör som du känner för och det kanske var bättre att du går dit nu än att skita i det.. Och istället skita i det nästa vecka istället ;)

Ja, vi får se! Men hoppas på det bästa iaf, för du behövs verkligen här då! :D

Åh, men det låter sjukt bra att du tänker göra klart multimedian :D Keep going girlie.

2008-05-20 @ 09:47:35
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Jonas

Ja, en som är en djurvän :D

Det låter sjukt bra :D

2008-05-20 @ 09:51:10
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0