Fredags kväll = FEST!

Då var vi hemma hos mig nu då xD. Jävla stressig dag må jag säga! haha först då vi solade så brände jag mig ganska mycket i ansiktet var helt röd och typ 1000 fräknar men det börja ta sig nu brun blev man då iaf =) Jag skulle ju köpa mina skor idag men så hade jag inte fått in mina pengar på kontot :( jävla bajs! alltid ska det då va nåt innan man kan köpa dom fett lesss nu!. Aja får ta och ringa te farsan och kolla varför jag inte fått mina pengar. Efter vi var klart med allt på stan drog vi till parken Carro köpte sin bal biljett =) och sen gick vi upp till skolan. Jag hittade inte Mattias så kunde inte lämna in provet =/ men ska höra om jag kan skicka svaren påå mailen istället. Har även skickat in CV idag ;). Sen satt vi och snackade med Thomas och Sandra ett tag på skolan sen drog jag och Carro hem hit då =).

Något less var vi efter vi gjort bort allt. Så vi har nyss vräkt i oss en massa pöpcorn och flummat på :D. Jag kom nyss från duschen så nu har jag sprätt första ölen muuummmsss ;) grejer det! Vi har också bokat bort på O'learys nu också så kvart i 8 ska vi vara dära och käka gött =). Sen ska vi dra på Barnens dag som konstigt nog är denna helg så det blir tivoli ikväll och sjukt kul sen blire Plattan :D. Härligt kväll må jag säga =).

Ne nu sitter jag och väntar på att Carro ska duscha klart sen ska vi sminka oss och allt det dära. Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig :O men det ordnar sig väl kanske invigning av nya kjolen? vem vet :D.


image45 image47 SKÅL PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Fan vad nice hurredu!

Förlåt om jag inte visade Zaida i cammen, men har haft fullt upp och göra så hon trivs här :D

2008-05-23 @ 20:57:09
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0