Eurovision song contest!

Vi klev upp vid 12 idag. Sen gjorde vi i ordning oss och tog kvart i 2 bussen ner till stan. Carro bjöd mig på Taco buffe nere på torget det var riktigt gott :). Tur att man inte var ett dugg bakis idag skönt!. Sen drog vi ner på tivolit igen och åkte karusell hähä sen for vi hem till mig igen då =) Vi gjorde inte något speciellt rätt slut på sen i fredags. Kvart i 9 for Carro iväg och jobbade då och jag satte mig och såg på Eurovision. Men shit va fan händer trodde Sverige skulle komma på bra mycket bättre plats än 18:a :O herregud! Sen vinner Ryssland? vad var speciellt med den låten tycker inte alls att den var ett dugg bra!! Ne huvva säger jag bara riktigt kasst! Ville helldre att Armenien eller Ukraina skulle vinna dom var iaf bra! Men men blev riktigt förvånad då inte Sverige fick nå poäng alls nästan. Blir så jävla less på att alla länder röstar på sina grann länder hur kul är det?. Dumt att inte rösta på den låt man tycker är bra är väl ändå det som allt går ut på!. Som vi har typ Finland,Norge och Danmark som alltid ger oss poäng men hur mycket blir det om man tänker efter? Sen fick vi inte ens nå högt av dom denna gång heller. Ne fy!. Aja tycker iaf att perelli var bra mycket bättre än den dära slödder saken som vann haha ;P. Men men så kan det gå!

Inte blir det nå Stockholm för min del heller jävla piss skit säger jag bara!!! Vill fara dit som fan men jaa går ju inte. Har dessutom några saker kvar att fixa för studenten ändå också men får ju träffa Jonas på fredag ändå och lill sötan =)=).

Just nu sitter jag och väntar på att Carro ska komma hit igen^^. Hon jobbar ju så hon kommer hit runt 4-5 tiden inatt så måste sitta vaken tills hon kommer ;P. Är rätt trött men jag är ju natt uggla så det klarar jag lätt av ;).

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra vet inte än om Carro stannar kvar till på måndag eller om hon ska hem imorgon får väl se xD

CCCIIIAAAOOO!

image51


Kommentarer
Postat av: Jonas

Ja, det är sjukt hur Europa röstar nu för tiden, har ingen smak alls och röstar bara på de som de bor närmast! Och sen så röstar de på vissa länder som inte ens skulle ha råd med att anordna Eurovision song contest.

2008-05-25 @ 20:41:34
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0