Degad^^

Idag har man varit på Coop då som vanligt :P. Fick hjälpa till att fixa iordning där ute nå stängsel skit där ute sakerna skulle vara sen fick jag den stora äran till att dammtorka alla låder och bord och tvätta borden och stolarna m.m ^^ jätte kul eller inte haha :P. Var sjukt trött idag fifan inte så konstigt heller somnade för sent in på natten som vanligt. Så får skylla mig själv :P.

Efter jag slutade runt 5 så for jag och morsan ner till stan som vi hade bestämt:). Köpte dom snygga vita skorna jag hittade så nu har jag iaf fixat student skorna sköönt :) en sak mindre att tänka på iaf :). Sen så glömde vi totalt bort att fara och kolla på datorn på Expert suck! Kom på det då vi kom hem smidigt :P. Får fara ner på stan på lördag eller nåt och kolla om den finns här :). Ska ändå försöka hitta nå korta byxer också så det blir perfa!.

Fick iaf inte veta idag om jag fått jobb eller ej. Han visste inte än dom gatt fortfarande diskutera mer om det sa han. LESS! fan lämnade in Cv för ett bra tag sen nu så lång tid kan det väl ändå inte ta. Aja eftersom att det är min sista dag imorgon så skulle jag få veta då iaf. Tänk om jag då inte ens får jobba där sen då haha kul eller inte :P verkligen paniken blire då! Tänker fan inte vara pank hela sommaren det går ju inte efter allt som jag har planerat att göra än så länge :P.

I helgen vet jag inte vad jag ska göra :S. Eller jo imorgon kväll runt 6 tiden kommer Carro hit =) hon ska slagga över. Så ska vi antingen ha bara en lugn film kväll med en massa onyttigt eller om vi känner oss party sugen så ska vi dra på Plattan :). Nåt sånt blire iaf :) Sen resten av helgen ja vad ska man göra då vete fan plugga borde jag göra men tar väl det på söndag som vanligt antar jag^^.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0