19 År idag då =)

Japp så där ja då fyller man 19 bast idag då ;);) Grattis till lilla jag haha xD.

Sitter på skolan just nu iaf kom hit för en stund sen. Ska snart dra ner till stan och fylla på mobilen och sånt folk skriver ju som galningar idag =)=). Sen till skolan igen har bara 1 lektion. Efter det ska jag träffa Carro så ska hon följa med mig hem och käka tårta =). Sen runt 8 tiden kommer Zandra så ska vi käkade tårta igen haha ;) och sen efter klockan 9 ska jag träffa grannen och få en present av han ^^ undra vad det kan vara säg ;P.

Käkade tårta imorse med så det blir mycket tårta idag jojo :). Fick föresten min snygga jacka som jag ville ha i dag wwiiiee tänkte ha den idag men så blåste det så mycket så he gick inte :P.Ska få mer presenter efter skolan yeeyy :). Ne nu står Zandra utanför skolan med bilen och väntar så ska dra skriver mera sedan tjohejs!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Fan va nice! Grattis igen!
Jag vill också fylla år men jag får vänta typ 5 månader till, det går nog snabbt :)
Hehe, är faktiskt jävligt nyfiken vad det kan vara du ska få av grannen!

2008-05-05 @ 11:19:30
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0