STUDENTEN! MP3-08 =D

Dagen började med att man steg upp klockan 5 på morgonen och var jätte trött sovde typ 3 timmar den natten^^. Iaf det var bara till att hä upp sig och sen börja fixa håret och allt va det var lockar blev det iaf =). Klockan 7 bar det av till Zandra och hämta henne sen for vi ner till muset där det väntade champagne frukost hemma hos Anna T pappa :). Ursh champagne är inte speciellt gött men det gick ju ner till slut :). Där sjung vi och grejade på skrek och hade oss på gården haha! Runt halv 9 tiden bar det av upp till skolan och på vägen dit sjöng vi och hade oss också =).
Väl uppe på skolan så var det bara till att sprätt en öl och nå smirnoff ice haha sen då vi gick till media så var inte en enda media 1 eller 2 där så vi kunde inte skrika till dom men det var roligt ändå att göra det mot en massa andra haha xD.

09:10 gick vi ner till Parken för att bli fotade kul var det faktiskt haha! Som vanligt var det jag,Therese och Pauline som fick stå i mitten ;P. Hela tiden under fotograferingen stog vi och skämtade och skrattade åt fotografen haha....då han sa att vi skulle säga whiskey då han skulle fota så skrek vi schäder istället haha jaa bara vi förstår väl va som menas med det men haha ^^.

Efter det gick vi upp till skolan igen och skrek och drack ännu mera. Sen var det dags att gå till klassrummet med lärarna där fikade vi och lärarna stog och snackade på =). Även våran förra svenska lärare Linda sten var där skit kul var det att träffa henne igen vi fick ett var sitt kort med en var sin hälsning på :). Hon fick sluta jobba på Park då vi gick ut 2:an så har inte sett hon sen dess :). Vi gav lärarna våra snygga grupp bilder vi tog tidigare i veckan gud va dom skrattade åt dom hahah men snygga var dom ju också ;). Sen satt vi och berättade om våra bästa minnen om åren och våra minnen av lärarna och dom gjorde samma sak =). Lärarna berättade att vi var den bästa klassen dom någonsin haft och att dom ville att vi skulle komma och hälsa på och berätta vad som blev av oss och grejer :). Syntes att dom verkligen menade det dom sa för dom började nästan lipa ^^ hehe!
Betygen fick vi också, fick faktiskt inte så många Ig som jag trodde jag skulle få så det blev jag väldigt glad över :).

Halv 12 bar det av ner till Parken igen dit alla studenter skulle. Där blev det ännu mer skrikande på varandra haha =). Väl inne så blev det en massa tal,sjungande, stipendium utdelning några från våran klass fick det =). Försening som vanligt blev det i år också men vi kom ut runt halv 1 kanske gick vi ut till allt folk och skrek och upp på scenen fett kul =D=D. Sen var det bara att hitta åt familjen och sånt blommer,kramar och grattande =).

Efter allt hälsande och allt var det flaket man skulle till då :). Vårat flak var lätt det snyggaste må jag säga ;) haha! Där blev det ju så klart ännu mer sång,dans och drickandes =D. Vi åkte runt stan i ca 1,5 timme så man var rätt slut i fötterna sen fifan! Men det var jädrans kul att stå där då alla kollade på en :D.

Väl uppe på skolan igen så gick jag ner till Parken träffade Mattias en jävla snabbis så han fick säga grattis och grejer sen gatt jag fara hem för hela släkten var hemma och käkade hos mig redan =).
Kom hem och var hur svettig som helst huvva vad man såg ut sen blåser fulla fötterna ^^. Det var ju så varmt den dagen så! Men bättre det än att det skulle ha regnat :).

Jonas och Lasse kom till oss också då jag kom hem och lilla Zaida så klart =). Medans vi satt och käkade Buffe och grejer fick mina små syskon gosas med Zaida =).
Efter allt käkande och sånt så fick jag öppna mina presenter fick ett jätte fint halsband av Linda :). Sen en vas sak av Margareta, sen fick jag en massa pengar som ska gå till min dator 5300 kr de fick jag av morsan, Lennart, Jennie, Pappa, Agneta, Anna, Kristoffer, mormor och morfar =). Så nu fattas bara 1700 kr till min dator mohaha men det ska jag ta och jobba ihop själv hade jag tänkt ;). Sen jävlar :D.

Senare på dagen då allt folk drog hem var jag jävligt trött haha men det var bara till att sprätta en öl igen så ordnade det sig :D. Haha Jonas trodde jag var full hela dagen då vi var ute en stund och slappade innan jag drog iväg igen. Jag visste knappt själv om jag var full fortfarande eller om jag bara var trött och vimsig i huvet. Jag sa iaf väldigt konstiga menningar då vi satt och snackade typ då jag skulle räkna upp nåt sa jag mm men det var jag,therese,pauline och hmm jag så klart! Hahah =P. Sen var det en massa annat jag sa som jag inte minns.

Innan det var dags att göra sig iordning för att fara på party så gick jag,Jonas,Lasse och Zaida ut och satte oss på en bänk här utanför oss som sagt och chillade och drack ölet ;). Sen kom Agneta L förbi så då fick jag mer pengar av henne till datorn snällt snällt :). Hoppade in i duschen så jag skulle vakna till lite var så jävla sleten efter dagen plus att man svettades som sätan haha...Zandra kom iaf förbi också då hon var klar med allt sitt. Sen då jag gjort iordning mig igen så skjusade Jonas och Lasse oss ner till Hamn parken var tänkt att vi skulle dricka där innan vi drog till Statt. Men då vi kom dit så var ingen av våran klass där förutom 2 stycken. Då fick vi veta att festen var flyttad hem till Jonas. Jaha hehe då fick Jonas och Lasse skjusa oss dit istället ;).

Där var iaf alla i klassen med och det var jätte kul vi satt ute på Jonas gård på filtar och drack och signerade alla våra student mössor =). Runt 11 tiden var det dags att dra iväg till Statt då :). Jag,Helen,Angelica och Zandra vi orkade inte gå så vi tog taxi dit haha!. Sen då man stog utanför Statt för att dricka upp det sista man hade kvar innan man gick in kom Lennart och morsan och skrämde skiten ur mig och sa bah nu ska vi ta dig eller nåt sånt jag såg inte att det var dom så jag trodde det var typ polisen haha.

På Statt var det jävligt kul jätte mycket folk och man träffade många som man inte har snackat med på jätte länge =). En massa från Björna tex som man inte har snackat med sen man gick där om man ens snackade då?. Haha vissa kom fram och sa grattis som man inte ens har snackat med i hela sitt liv utan man bara visste vem dom var aja det var ju kul iaf :). Sjöng och dansade på scenen och grejer gjorde vi och drack ännu mera så klart ;).
Haha och min granne som ville säga grattis till jag och Carro han hade betalt 180 kr för att komma in och bara säga grattis sen drog han snällt va ju det iaf =).

Vi var iaf kvar på Statt tills allt slutade var väl runt 2 tiden skulle jag tro...sen mötte jag upp Ewe på torget så drog vi och köpte körven på Statoil norra sen skjusade dom hem mig. Jag var ju lagomt full så då jag kom hem ville jag inte alls gå hem och sova haha så jag gick över till grannen så han fick stå ut med mig i någon timme haha. Kom väl hem runt 5 tiden kanske sen var man rätt slut på kan jag då säga och då var det raka vägen till sängen :D


JÄTTE KUL DAG BLEV DET OCH EN HELT KLART LYCKAD STUDENT =D


Vi på väg ut till allt folk =)
VÅRAN KLASS PÅ VÄG UT TILL FOLKET ;)

Jag =)
JAG NÅGOT GLAD ;D

Haha min snygga skylt ;)
HAHA MIN SNYGGA SKYLT ;)

Flaket :)
VÅRAT FLAK =)

Flaket :)
VÅRAT FLAK =)

Flaket :)
INNE I STAN =)

ÖÖÖÖSSS!
ÖÖÖÖSSS PÅ FLAKET HAHA!

Flaket :)
SKÅL PÅ ER =D

STATT
JAG OCH ZANDRA PÅ STATT ;)


JAG SÄG DÅ BAH DE FYFAN VAD VI ÄR BRA!

Kommentarer
Postat av: sandra - sjfashion.se modebloggen

grattis!

Dela gärna med dig av dina bästa modetips på sjfashion.se - modebloggen

2008-06-12 @ 23:25:06
URL: http://www.sjfashion.se
Postat av: Nicole

Jag har en bloggtävling på min blogg. Man kan vinna presentkort värde 150 kr varför inte vara med och tävla om du gillar smycken och kläder eller skor http://nicolebambi.blogg.se/2008/june/tavling-presentkort-varde-150-kr.html#comment

2008-06-14 @ 22:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0