Stressig vecka!

Då var det måndag igen då och bara 3 dagar kvar  =). Klev upp runt halv 10 sen drog jag till skolan. Klockan halv 11 skulle alla 3:er samlas i aulan och lyssna på några folk från arbetsförmedlingen som kom och snacka. Efter det blev det hamburgare som smakade skiiitt! Käkade knappt halva Ursh!.
Sen gick vi bara runt på skolan och flummade på. Fick höra att vi bara fick G på vårat projektarbete! Lite jävla sur piss of man blev för det då. Här drar man hit Vincent och det kommer över 300 pers och man skriver en jävla rapport på 10A4 om kvällen och hela projektarbetet blev så jävla bra och vad får man ett jävla G! Snälla nån!!!!!!!

Drog iaf hem till Zandra en snabbis efter ett tag sen gick vi tillbaka till skolan och vi gick ner till HR och där jävlar hade det vare fett med vattenkrig haha :D. Carro var helt dyng sur xD. Vi gick iaf ut och satte oss och stekte i solen och tro på fan att nån slänger vattenballonger rakt på mig och jag blir helt skitig av allt grus och grejer hahaha aja sånt får man tåla nu då det är sista veckan vad som helst kan hända just nu ;).

Runt 2 tiden drog vi ner på stan köpte örhängen och halsband till min bal klänning =). Vi var på Subway och käkade eller jaa Carro åt inte jag ;P. For även och hämtade hem bal klänningen idag också så nu är den här hemma ;D.

Ikväll kom Jonas,Lasse och Zaida förbi =) Gud va söööött hon var och så liten :). Dom var här ett tag och vi satt och snackade och kollade på då Zaida höll på käka upp min matta haha^^.

Resten av kvällen har jag bara stor städat mitt rum. Gud va det var dammigt huvva! Men nu är det borta och det ser bra mycket bättre ut här inne :P.

Imorgon ska jag upp tidigt runt 9 tiden :P. Klockan 10 ska jag träffa Jonas,Lasse och Zaida nere i stan så ska vi gå till hamnen och steka och glassa göttans :). Sen klockan 2 ska jag vara på skolan och kolla på Lärarspex men hinner inte se allt ska med bussen runt 3 tiden till Domsjö och fara till frissan och färga håret ÄNTLIGEN!
Sen är det bara till att hä hem sig sen så ska jag dra på klassfest och sedan vidare till Plattan ;). 48-timmars tema 2-plagg/barnkalas. Ja undra vad man ska ha på sig haha^^.

Kommer vara en mycket stressig vecka kan jag då säga. Imorgon först hamn,skola, frissan,klassfest,Plattan. Onsdag vett och etiket, fara och pynta flaket, Klassfest, O'learys. Torsdag upp 5 på morgonen, champagne frukost,skolan,bli firad,käka buffe, klassfest,STATT! Fredag vara bakis och sliten som satan haha!. Lördag, upp runt 8,fixa bal frisyren klockan 9 hos frissa,ta nå och dricka moha, BAL och leva loppan!


Ne nu ska jag kolla på Greys avsnittet jag nyss laddade ner sen sova.


Hade!

image70
Prinsessan :D

Kommentarer
Postat av: Jonas

Fyfan vilken stressig vecka! :O

2008-06-03 @ 09:33:05
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0