Soligt =)

Idag sovde jag lite för länge haha klev inte upp förnst typ halv 2 eller nåt sånt^^. Väl uppe duschade jag och drog ner till stan för att träffa Carro :). Vi gick och köpte mjukglass och satte oss nere vid hamnen och glassade och solade :) Så jävla varmt det var idag kändes som man var utomlands eller nåt :P. Vi hade även köpt med oss riskakor som vi satt och smällde i oss också mumms :). Runt 5 tiden drog vi på stan och gick runt och så sen gick vi och köpte Powerking och satte oss i torget ett tag. Där kom även Antonio förbi och nån till snubben. Så vi satt och snackade med dom ett tag.

Runt 6 tiden kom Zandra och Jack förbi. Sen då dom skulle gå så följde jag med skulle ändå gå hem. Brände ut en film The water horse legend of the deep =). Sen drog jag till Zandra och vi såg på den och käkade en hel hög med nötter haha. Men filmen var riktigt bra se värd den också ;).

Runt 10 tiden drog jag hem och då jag kom till Parkskolan så kom Margareta förbi så fick jag pengar av henne som farsan hade gett henne :). Jaa till min bal klänning ska dom pengarna gå till^^.

Imorgon blir det skola då ska vara på skolan runt 11 tiden =) Känns som det var en evighet sedan man var på skolan nu haha. Iaf vi ska snacka om flaket och grejer om fester och så dära så det blir nicenice =). Efter det ska jag på stan med Carro. Jag ska köpa dom sista sakerna till på torsdag och lördag =) Måste inskaffa mig nytt smink sen smycken till dom dagarna sen är allt klart ;).

Nu ska jag fortsätta att se på What Happens In Vegas som jag råkade somna till igår då jag såg den ^^. Få se om jag lyckas se hela filmen nu då xD.

Godnatt!


image69
Mumms =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0