Plattan/O'learys

I onsdags blev det att fara ut på krogen då nyktert! :).  Var hos  Zandra först , sen runt 10 tiden drog vi oss ner på Plattan. Jävligt lite folk var det vi var typ 10 pers kanske haha!. Men det var kul ändå =). Fick iaf en gratis öl av Zandra så det var nice ;). Sen satt vi bara vid baren och surrade på med dom som jobbade. Ida,Emma och jag vi skrev på en arbetsansökan till Plattan så får se om det blir nåt av det :D. Senare på kvällen kom ett gäng snubbar in och nån vad han nu hette bjöd oss på en tequila race huvva så äckligt det är ^^. Runt 12 tiden drog vi till O'learys där var det därimot mycket roligare och bra mycket mer folk. Fast över typ hälften var utlänningan :P. Dans blev det som bara den sen snacka med en massa nya folk trevligt :). Träffade 2 norrmän också haha jag och Emma fattade knappt vad dom sa dom tyckte vi var rätt tröga haha. Noja nåt ord fattade man väl men då förstog man inte hela menningen men haha. Fick iaf tips av en av dom att jag inte ska börja jobba i Norge för att jag förstog typ inget haha tack för den xD. Iaf Ida,Zandra och Emma blev lite små onyktra där ett tag speciellt Ida :P. Bara jag som var nykter var fett sugen på att supa med men sparade pengarna till hamnfesten. Träffade iaf nån pöjk vad han nu hette som med var nykter och chaffis för kvällen så vi satt och snackade medans hans polare och mina söp ner sig :P.

Runt 2 tiden då allt stängde var vi ute på torget ett tag och flummade på sen drog vi in på Kebab City med nå pöjka som vi satt och snackade med. Sen runt 3 tiden drog vi hem till Zandra satt där ett tag sen drog jag hem runt 4-5 tiden :P Fett slut på var man så det var bara sängen som gällde :P.


emma
Emma :)

YEHA
Jag och Zändra =)

NÖJD
Dåligt nöjd :D

haha
Vi är så snygga ;)

hiih
Emma och jag ^^

Kommentarer
Postat av: Emmma ;P

FAN VAD KUL VI HADE :D:D:D::D:D:D var misnt ett år sen jag hade så skoj!

2008-06-27 @ 18:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0