O'Learys/Skum Party :D

Ja så är man seg på att skriva ännu en gång. Men har inte haft så mycket vettigt att skriva ner heller men tänker iaf skriva om i lördags fett kul kvvvvvvvvvväääääääääääällllllllllllll :D

Det var iaf Zandras födelsedag 19 bastarn!. Var tänkt att jag skulle till Björnadagen först men blev inte så, hade varken skjus eller nånstanns att sova plus att Zandra fyllde år så kändes bättre att vara med och fira henne eftersom att hon firade mig då jag fyllde år så så blev det :).

Började med att Carro kom till mig på dagen vi satt och bärsade på och fixade oss var typ bara det man han göra ;P Stressa som fan fick vi också göra. Vi hade bokat bord på O'learys klockan 6 också för att äta middag och kollade på fotbollen :).
Runt kvart i 6 kom Jacob ( Grannen nr:2 ) haha! och hämtade jag och Carro iaf sen körde vi och hämta Zandra sen bar det av till " Olles ". Fett med folk vare och össs kan jag då lova :).
Var tänkt att alla vi 3 skulle käka Baffalo wings men man fick bara välja mellan typ 2-3 rätter för att det var fotbolls kväll men det gick ju det med :). Först var det förrätt med sallad sen blev det kyckling med pommes sen friterad glass något jävla gött och mätt blev man =). Sen 2 öl till det med Heineken som vanligt som jag alltid dricker bara då jag är där faktiskt xD.

Carro var så snäll och bjöd jag och Zandra på all mat och öl vi ville ha för att hon fyllde år och för att jag hade fyllt år =). Det var jävligt snällt och bra för min del för jag var typ pank haha^^. Summan blev iaf 1069 kr :O.

Synd att Sverige losade mot Spanien men men. Själv är man inte så insatt i fotboll kan jag då lugnt säga haha speciellt då perioderna var slut och alla vi 3 trodde att det var 1 period kvar att det brukar typ vara 3 som i hockey men icke. Så skämmigt att vi satt och snackade och sa att men aja skit samma om Spanien leder Sverige tar igen i nästa. Så vare redan avgjort ;P.

Iaf vi träffade en massa trevligt typer på Olles och vid 9 tiden drog vi till en fest ovanför Subway hos någon? minns inte vad han hette. Där blev det mer öl drickandes sen bar det av till Plattan :).

Plattan var det jävligt kul på =).Mycket folk och blöt blev man så jävla mycket skum som det var. Som vanligt blev det dans på scenen börjar bli en standard nu moha ;). Jacob hade med sig nån lysande färg som vi hade i håret så lite coola var vi iaf i mörkret xD. Snälla pöjka stötta man på också speciellt en säger bara en sak vilket MOMENT! Jag svävade seriöst på moln där ett tag där på dans golvet shit haha! Men sen så tappade vi bort varandra jävla bajs hade seriöst tänkt på att fråga efter hans nummer haha. Det enda man vet är namnet på denne pöjk aja kanske se han nån fler gång om man har tur^^. Iaf efter man hade tappat bort han vare nån annan sak som kom istället haha ja jesus han tänkte seriöst inte låta mig fara hem tog en jävla tid innan jag kom lös ur dessa armar. Carro fick fan komma dit och slita ut mig för jag kom ingen vart haha =). Sen han man bara komma ut så kommer han igen och babblar på aja^^.

Vi träffade iaf på Grannen utanför Plattan så följde jag och Carro med dom till Max för att köpa hem mat och Carro bjöd mig även där =). Sen for vi hem till Grannen med hans  2 kompisar kul var det dära också =). Haha var typ roligast i bilen då jag och ja vad han nu heter satt och drev med grannen orkar inte rabbla upp vad vi gjorde men kul vare då iaf =D.

Runt 5 tiden drog jag och Carro hem till mig och somnade inte alls på en gång som vanligt satt jag typ över 1 timme och babblade sönder Carro haha ovanligt att min mun går hela tiden då jag har drucke xD.

Lyckad kväll även här =)

förrätten :)maten :) 
                       Förrätten =)                                                  Mat :)
                             
Efterrätten :) Gumman :)
               
     Efterrätten ;)                                      Carro gumman :D

ölen :) <3
                           Me^^                                     Födelsedagsbarnet och Carro :)                                                      

:) fsdf
                         <3                                                        Ölarn och rökarn ;P                  

Vet att jag och Carro ska vara med på en vimmel bild också men sidan är fan cp så den får jag lägga upp senare :D

TJOPPP!                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0