Midsommardagen^^

På Midsommardagen bjöd vi över nå folk på middag. Klockan 1 kom folket för att käka Surströmming *ursh* förutom jag då jag höll mig till räkern och chreme fresh ja mumms! Till det blev det till att sprätt öla igen då ;). Så typiskt vi som hade dukat så fint ute på gården så då vi just skulle sätta oss började det spö regna suck!. Så det var bara till att köra borden under nå buska och sånt haha och vänta. Men det slutade ju tillslut iaf :). Efter allt ätande gick vi in och käkade vatten melon och satt och snackade och drack och hade trevligt var bl.a Öl,Vin, baylis, rom och cola,snapsen,Gin m.m =).

Senare mot kvällen blev det till att spela kubb tjejerna mot killarna förutom att Dicken var med i vårat lag med moha!. Slutade med att vi tjejer förlorade iaf haha^^. Efter det var vi alla hungriga igen så vi började grilla nå körva och satt ute och käkade. Sen bar det av in igen och drack igen och vi spelade nåt spel som var skit kul =). Allt folk drog väl hem runt 2-3 tiden på natten kanske vet inte säkert var rätt på lullen. Men eftersom att jag var med morsan och så så försökte jag hålla mig så lugn jag kunde kan ju inte skäm ut mig bland gam folke haha. Nog för att jag drack jävligt mycket av olika saker bara för att Lennart gav mig hur mycket som helst. Fick iaf höra av morsan att Lennart hade sagt till hon hur mycket tål denna jänta egentligen? haha morsan hade bara svarat jadu vet detta är familjen Berglund du är med just nu ;). Jag tålde seriöst mycket mer än vissa av dom som var där ha^^. Eller ja satt väl och försökte dölja hur drunk jag var egentligen om man säger så. Ringde också till Carro under kvällen och eftersom att jag inte minns vad jag sa till henne om det hon sagt att jag sa haha så måste jag ha vare fullare än jag trodde xD. aja nog om det en Kung dag/kväll även detta =)


folk :) vi
                             Folk :)                                                              Käk :)

nuppen öla
                         Snapsa ;)                          Jag snapsade med O.P, Vodkan smakade skit.

bar rom
                   Lennart in the bar ;)                                          Rom och Cola :D

baylis nåt
                    Baylis mumms xD                                      Nåt?haha minns ej ;P

:) vine
                             Vine :D                      Detta vin smakade som saft och var skit gött :)

haha kubben
       Tro några var lite fuller? haha :D                                     Kubben :)

glad körven
         Något glad för att dom vann^^                                    Körv dags ;)

SLITEN

 Så hära sliten var fröken Caroline dagen efter 2 dagars supande hahaha!

Kommentarer
Postat av: Sandra

ha en bra dag!

2008-06-24 @ 16:08:21
URL: http://vikstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0