Midsommar =)

Dagen började med att jag,mamma och Lennart for till Risön där vi skulle fira midsommar med nå jämtlands bor =P.
Runt 11 på för middagen sprätte man första ölen och blev bjuden på " lunch " antar jag att det var haha. Där körde vi nuppen som inte var nå vidare gott ne håller mig till ölen tror jag^^. Så typiskt på morgonen innan vi for regnade det och skit så man klädde på sig en massa kläder så då man kommer dit är det hur varmt som helst och jag höll på kvärnå hela dagen!.
Vi satt iaf inne i förtältet och drack och snackade och hade trevligt. Säg då det har aldrig druckit en sån himlans blandning med allt va det var cider,sprit,öl,vin och allt fan det var men gött =). Sen tog vi en runda runt campingen fint ställe vare då iaf :). Efter runt turen gatt vi drick mera och jag drack en Bacardi brezzer och blev helt röd runt truta! haha ja iförsig den var ju röd det jag drack men ingen annan blev röd förutom jag kände mig jätte fin då ;P.

Senare på dagen blev det minigolf =) och kul som satan vare haha! Jag och morsan i ett lag och resten av allt folk i 2 andra lag minns inte alla namn men :P. Efter vi hade spelat ett tag började det ööööööööösss regna och blåsa haha så då vi stog och spelade kollade vi ut mot campingen så ser vi några pinnar och grejer flyger upp i luften så Lennart och Olle sprang som satan till husvagnen tro på fan att det var vårat förtält som blåste åt helvete haha så jävla kul det var. Då vi kom fram så hade hela förtältet blåst löst så det låg uppe på husvagnstaket haha gud va vi skratta och folk tittade inte lite heller ;P. Tur som var så var vi inte värst dom som hade husvagna bredvid oss deras förtält hade blåst över hela husvagnen så den tänkte hela husvagnen så dom kom knappt in hahaha!. Det kom iaf en massa folk som hjälpet oss ;P. Jag och morsan gjorde väl inte så mycket annat än att stå och dö garva åt allt xD.
Då det väl slutat regna gick vi och spelade klart minigolfen. Då kom även Sollefteås Tomte förbi haha. Vet inte hur många det var som kom fram till mig och sa det dära är tomten jag typ ah jo säkert. Men sen fick jag höra att dom har tydligen en egen tomte där nere aja^^. Han var cool iaf bara för att han tyckte jag var bäst moha :D.
Slutade med att jag och morsan vann iaf ;).

Ja en sak till jag höll på dö av hunger den dagen haha. Jag,morsan och Lennart trodde att vi skulle grilla eller nåt men  ne då dom hade tänkt att vi skulle gå ut och äta. Men hallå va fan har öppet på midsommar?!. Så det blev en lång promenad hem till Lennart runt 10 på kvällen och käka mat där gött vare va det nu hette :P. Sen satt vi och snackade och drack som bara den resten av kvällen/natten och inte var man nykter denna dag iaf =)

jag LENNART
                            SKÅL!                                Lennart bakom Virre Vurre haha!

yeha mumms
Midsommar stången lite sne kanske? ha!                    Mumms :)

golf ÖLA
    Golf är verkligen min grej NOT ;P                      ÖLA!

AHHAHAHA mohaha
     HAHA JA NI SER JU NICE VÄRRE!                          Så det kan gå säg haha :D

stek haha
                        Stekarna ^^                           Morsan och Lennart på lek humör ha!

                                                  
                                                                                                        

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det låter som du fick en trevlig midsommar! Vad är det för alkohol på andra bilden? Det ser iaf as gott ut :D

2008-06-24 @ 10:05:44
URL: http://taza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0