Hamnfesten =)

Ja då har man duschat och fixat iordning sig även städat rummet ;P. Sitter och inväntar några som ska komma hit så ska vi dricka lite innan vi drar ner till hamnen men dom är ju så förbannat sega :P. Aja dom kommer väl säkert snart hoppas jag =).Blir säkert en kul kväll detta karuseller ska man åka så klart sen lär man väl mest sitta i öl tältet moha :D.

Drygt imorgon ska jag upp klockan 7 också. Får hoppas på att jag inte är allt för bakis då blrie jobbigt. Ska iväg med en buss som går kvart över 8 till nordmaling. Ska till farsan mina små syskon ska döpas imorgon klockan 11. Varför skulle det juste vara denna helg? SUCK! Aja får bara lov att ta mig upp än hur seg jag kommer att vara. Få se om jag ens komma orka lägga mig och sova nåt då jag kommer hem om det är ens lönt :P.

Ha en bra fredag kväll SKÅÅÅÅLLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0