BALEN ;D

Ja nu var det länge sen man skrev igen då SUCK!!! Skärpning !

Iaf nu blire lite bal snack här bättre sent än aldrig säg ;)

Dagen började iaf med att jag fick lov att kliva upp klockan 8. Klockan 9 var det frissan som gällde, fixa iordning bal frisyren och sminket :). Sen var det bara att sitta rakt hela dagen så inte håret ramlade " av " haha xD.

Senar på dagen kom iaf Jennie och Johan hit =). Runt 4 tiden var det dags att dra på sig sin fina klänning och fylla på sminket och allt va det var sen var det bara att sprätt upp champagne flaskan =). Runt 5 tiden kom min kavaljer och hämtade mig med en röd Pontiak :). På väg för en crusing nere i stan blev man bjuden på champagne i bilen med :). Runt 6 tiden for vi upp till Parken lika bra att dra dit tidigt så man slapp stå i kön i 100 år :P. Var ju ändå över 500 pers som skulle på balen plus allt annat folk som var där =).

Väl inne på balen var det dags att sätta sig klassvis vid borden och invänta käk =). Tråkigt nog fick man sitta där i 1 timme och vänta för att allt folk inte han in innan klockan var 7 men det var ju inte så konstigt heller =).
Potatis gratäng, kyckling och rött vin blev det iaf och det var väldigt göttans :). Plus lite underhållning av en snubbe som trollade och grejer jävla kul var det speciellt då Jens från klassen fick gå upp på scenen och fick en massa el stötar i arslet haha! ;). Efter det blev det efterätt med glass och nån kaka sak :P mumms!
Sen bar det av till baren och dricka nå öl haha =). Jag och Zandra gick också och tog ett porträtt kort på hon och jag så det borde väl komma snart tycker jag =). Iaf sen var det dags för viner valsen haha jaa den tänker jag inte en kommentera hur det gick. Jag som inte ens tänkte dansa sen så kommer Jessicas pojkvän och släpar upp mig på dans golvet ^^. Men sen då vi dansade typ foxtrot då gick det betydligt bättre kan man då säga haha! Lite sjukt dansade med hans tvilling bror också och jag såg inte ens att dom var tvillingar kul ;P.
Iaf fett kul var det och runt 12 tiden bestämde vi oss för att dra ner till Plattan =). Ja tog ju sin lilla tid innan man kom in dök upp en massa saker på vägen men klockan 1 var man inne iaf rätt onödigt då det stänger klockan 2 men ;P. Det var bara till att beställa en öl sen sitta ner hela tiden, hade ju fan klänninga på sig så man gatt ju ta det lite små lugnt =).
Efter Parken och Plattan och alltihopa ringde Joel ( kavaljern ) efter Pontiaken igen så skjusade dom hem mig och så dära nog om det :).

En riktig lyckad bal kväll blev det hade ju värsta gentlemannen till karl denna kväll vad mer kan man begära säg xD.



Frillan :)
Innan balen :)

yehhhaa
Fixad och klar =)

yeha !
Bilen =)

In the car ;)
In the Car ;)

hihi
Jag och min man haha xD

På väg in till parken
På väg in =)

Klassen :)
Klassen :D

Tidningen :)
Måndagen därpå var vi med i tidningen ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha fan att du är kort Carro ;-) Fin du var =)

2008-06-18 @ 15:28:51
URL: http://l2310.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0