Bakis/Bio!

Imorse då vi väl alla 4 vaknade så vare förjävla varmt inne i mitt rum höll på kvärnå haha! Och gamm fylla luktade det då inne i mitt rum haha så ska det va :D. Vaknade av att jag hade snott båda kuddarna och hela täcket av pöjken som sov bredvid haha snäll jag kände mig :p. Jag,Jessica och Markus var hur jävla bakis som helst alla 3 hade dunder huvudvärk! Och Frank den jäveln var inte ett dugg bakis neee så vi blev rätt retade där ett tag^^. Både jag och Jessica mådde svin illa så vi typ turades om att springa på toan och jaaa :P. Inte hade vi någon alvedon hemma heller sådet gjorde inte saken bättre!
Då vi väl hade klivit upp och smällt i oss 100 liter vatten så duschade jag för jag tänker inte ens kommentera om hur min morgon frilla såg ut haha. Iaf vi drog ner på stan vid 12 tiden :). Frank och Markus va svin hungriga medans jag och Jessica sa bara uurrssshh för mat nu!. Men vi drog iaf och köpte oss en dricka och gick till UH och fikade eller ja dom 2 gjorde det. Sen kom Markus bror och hans tjej och fikade med oss också :). Efter ett tag kom även Carro till UH också och hon var lika bakis som vi haha. Varför jag inte hade hittat Carro och Olle på Plattan då vi skulle käka var för att Carro hade behövt gå hem för hon mådde illa så det var inte så konstigt och där sprang jag runt som ett tok och leta haha aja!.

Runt 2 tiden skulle Jessica,Frank och Markus fara hem och jag och Carro skulle gå på stan :). Var lite pinsamt där ett tag då vi skulle säga hejdå haha jag visste typ inte vad jag skulle hä mig åt ungefär ja inga detaljer här icke! Mohaha!. Men på tisdag då ses vi igen allihopa :D:D.

Iaf efter en stund på stan med Carro drog vi hem till Olle =). Satt där och chillade ett tag sen kom vi på att vi skulle dra på bio och se den nya Indiana Jones filmen =D. Så jag drog hem för att byta kläder och sen tillbaka till stan igen :). Jag och Carro käkade go maten idag vi beställde hem Baffalo wings från O'learys mumms:). Dock åt jag bara 2,5 kyckling bens saker haha sen var jag mätt :O. Och det är det enda jag har käkat idag jojo!.
Runt 8 tiden kom Zandra och Jack förbi en sväng också dom skulle också på bio så då gick vi alla tillsammans dit =).

Efter bion for jag hem för Olle gatt sova haha :P. Men filmen var riktigt bra nog för att jag tror inte jag har sett dom andra Indiana Jones filmerna konstigt nog men måste lätt ta och göra det nu efter jag har sett den dära :)

Imorgon ska jag sooooooovvaa eller neh föresten ska städa rummet också hade jag tänkt så jag har gjort bort det värsta innan folket kommer på torsdag xD. Jag och Zandra ska också ha den dära film kvällen vi har snackat om så det blir nog nice nice ;).

Ne känns som man ska dra på en film nu What happens in Vegas blire nog sen söva ;).

Gnatt!


image68
Lätt se värd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0