Klassfest/48 timmars =)

Ojoj nu vare riktigt länge sen jag skrev detta är inte bra haha ;P. Men har haft så mycket att göra då allt med studenten har varit balen och allt va det är ;). Men nu ska jag väl försöka komma ihåg och skriver ner det mesta som hänt, kan ju börja med 48 timmars xD som var förra tisdagen.

Iaf klassfest var det hemma hos Anna =). Vad nu stället hette där hon bodde minns jag inte men nära klippan iaf^^. Riktigt kul var det nästan alla i klassen var där :) Förutom några som hade redan börjat supa i måndags och låg hemma och var bakis :P. Eftersom att det var 2 plagg/barnkalas tema på Plattan så hade alla i våran klass party hattar på oss svin snygga haha ;). Sen en massa serpentiner så fest blev det =). Runt 11 tiden började vi dra oss till Plattan vi sjöng och grejade på på stan och många kom fram och sa grattis. Sen rätt som det var så hamnade vi i någon annan lägenhet haha hos nå killar i typ 25 år åldern tro jag dom sa att dom var men riktigt HOT! aldrig fel :P. Vi försökte iaf övertala dom att följa med till Plattan men icke det är ju inget ställe för dom i den åldern haha!

Aja väl på Plattan så var det jätte mycket folk och vi sjöng och hade oss jätte kul var det =). Minns inte så mycket av den kvällen haha för det var ju som ett tag sen eller ja förra veckan men har festat rätt mycket sen dess så....!
Men en sak kommer jag ihåg att jag ramlade utanför Plattan jävligt skämmigt va det fattar inte hur jag lyckades haha men iaf jag flög framlänges och fick ett lagomt snyggt skrap märke på benet^^. Inte första gången jag ramlar där ute men haha.

Aja det var väl en liten sammanfattning av den kvällen iaf :)


Klassfesten :)
Klassfest :)

Klassfesten :)
Klassfest :)

Klassfest :)
Klassfest :)

Klassfest :)
Klassfest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0