Torsdag^^

Idag har jag inte gjort speciellt mycket sjukt tråkigt att bara sitta hemma medans andra jobbar suck!. Men iaf vaknade runt 2 tiden idag också så jag känner mig rätt utvilad och vill bara ut och supa ner mig eller nåt haha ^^. Nej men fan på lördag måste jag ut det är bara ett måste känns som det var evigheter sen jag var på Plattan nu och var riktigt på G så nu jävlar! Ska försöka övertala Carro att hon ska fan med ut på lördag sen kanske grannen följer med också få väl se :P. Försökte övertala han att ha fest på lördag men så jobbar han suck! Aja ser väl hur det blir.

Iaf ikväll följde jag med grannen till hans jobb en snabbis sedan drog vi på Max för han hade varit och spelat fotboll och var dööö hungrig ^^. Själv var jag nyttig och inte köpte nån mat alls faktiskt men fick tvinga i mig en glass som han bjöd mig på :). Sen bar det av hem till han vi satt och spelade Playstation ett tag sen blev det chill vid datorn och snackade =). Kom hem för bara en liten stund sedan han ska ju upp och jobba imorgon så ^^.

Ja hur det gick med att snacka med personen det vete fan. Igår gick det väl inge vidare gick väl inte så jävla mycket bättre idag. Ibland är det som att man snackar med en vägg eller nåt åker bara in och ut allt man säger tyvärr!. Visst jag tjatar men konstigt då, gör jag inte det då händer det inte ett skit! Så känner jag iaf och det har alltid varit så varför skulle det vara nån skillnad nu lixsom?!. Du vet iaf vad jag har sagt om detta tänker inte låta dig behandla mig hur som helst längre och tro att jag förlåter dig hela tiden HELL NO det är fan slut med det nu för det verkar som att du bara utnyttjar att jag är en person som har lätt för att förlåta saker och det vet du om också så väl du av någon säger jag bara. Vet inte vad jag ska tro längre. Men nu ligger detta i dina händer om hur du ska ha det och hur mycket av detta som ska bli av för jag orkar inte lägga ner nå mer energi på att tvinga dig att ens prata med mig eller nåt det skulle bara vara fel och det får mig bara att må ännu sämre. Sen det hära med att jag ska hjälpa dig med dina problem och grejer visst jag har inget imot det heller tvärtom för du vet att du alltid kan komma och snacka med mig när som helst på dygnet och du vet hur mycket jag bryr mig om dig men för fan då får du lyssna iaf 1 gång på vad jag har att säga då det gäller mig också men jag antar att det är bara det hära man får tillbaka iaf och jag visste redan för längesedan att det skulle bli så. Du minns för inte så länge sedan ringde jag till dig och grät i telefon och vad säger du det vanliga jag måste lägga på nu för jag har inte tid? Tack så jävla mycket för den! Sen vet du vad vi bestämt i veckan också och du går och planerar att dra och supa hela helgen istället och skita i det iaf för denna vecka sen vet inte jag va du hade tänkt om det ska bli av eller inte men det är förjävligt dåligt gjort från dig iaf då du vet att vi hade sagt denna vecka men det är väl bara nåt man kan skita i hur som helst verkar det som det blir väl av nån gång då du inte har nåt alls att göra det är väl då jag passar in antar jag. Kommer faktiskt bli mycket förvånad om det skulle bli av en dag och tycker det är synd om du kommer bara skita i det också men jag får väl se du vet trots allt vad som händer om det vore så. Det är du som gör fel och det är jag som får lida av det. Det är jag som får gräva ner mig varenda gång och sitta och gråta över allt för jag vet inte hur många gånger och du vet ändå hur ledsen jag blir då du gör så dära men ändå gör du det bara om och om och om igen. Inte nåt dåligt samvete har man sett från din sida snarare tvärtom utan du vänder det bara så det blir mitt fel istället och tack du lyckas varenda gång faktiskt för det gör mig bara att må sämre antar att det är det som är poängen eller nåt vad skulle det annars vara. Men som vanligt ska jag försöka spela så glad sååå ja dååå ska gå med på allt spelar ju ändå ingen roll vad jag tycker ändå så det verkar ju inte ha nåt med saken att göra inte från din sida iaf. Men får väl se om det tar 1 eller 2 månader innan man hör nåt får vi se om jag har tid då du äntligen har TID för du kan tydligen inte prioritera dina saker eller hålla det du säger verkligen inte inte då det gäller för CARRO BERGLUND iaf för det verkar ju göra det samma hon förlåter ju ändå varje gång eller hur?!. Jag skriver inte detta för att vara dum mot dig på något vis utan enbart för att du kanske bör läsa det själv och se att det stämmer faktiskt och för att jag skulle aldrig få denna tid i telefon med dig för att försöka få dig att förstå mig. Sen för att du kanske ska försöka ta och tänka om en anning. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt dom hära sakerna till dig men om du nu fortfarande tycker att det är bara ren skit som jag har skrivit och inget stämmer då skulle jag bara vilja ha svar på en fråga: Hur kan jag då känna precis som jag gör om detta inte stämmer??.


skum
Jag och Carro på SkumParty ;)


Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0