Söndag...

Morn morn =). Har nyss klivit upp haha eller ja vaknade runt 2 tiden men klev upp typ nu skönt att sova ut 1 dag iaf :). Blev lite väl länge men men  xD.  Ska snart ta och hoppa in i duschen sen fixa iordning mig för att snart dra till Zandra då hon har slutat jobba =). Då ska jag färga hennes hår sen ska vi se på 10,000 BC bra film sen blire väl bara en massa skvaller som vanligt =).  Får väl se hur länge jag blir  kvar där ikväll kan inte bli allt för sent för imorgon ska man upp tidigt och möta Carro på stan runt 10-11 tiden typ så ska vi gå och fixa hennes pass och grejer fett avis att hon ska åka utomlands till tunisien :P.

För övrigt ska jag väl ta och pallra mig till arbetsförmedlingen i veckan. Bara det att jag vet inte vart jag vill söka jobb nånstanns om man ska stanna kvar här eller inte bra fråga...!. Annars funderar jag på att söka jobb i Norge och tjäna mycket pengar eller stockholm eller Östersund aja vi får väl se :).

Nu blir det duschen ha en bra dag hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0