Så det kan gå^^

Ja dagen blev ju inte som planerat nej. Trodde Carro skulle komma idag lät som att hon skulle det men vete fan vad som hände med den saken :S. Först skulle hon ta 4 bussen lät det som och hon skulle ringa mig om hon tog den. Men sen ringde hon inte och jag har ringt minst 20 gånger ikväll men hon har inte svarat =/. Aja skrev ett sms och frågade om det hade hänt något men inget svar men men får väl se om hon dyker upp nåt imorgon iaf.

Kvällen blev iaf att runt 12 i natt träffade jag grannen haha vi for ut och börna på i stan en stund sedan for vi hem till han. Käkade chips drack en öl och spelade fotboll som vanligt =) spöa skiten säger jag bara!. Han tyckte tydligen att jag hade blivit smalare? Enda jag tänkte på hur kan man tro det efter allt jag vräkt i mig denna vecka haha! Resten av tiden blev det bara allmänt prat om lite allt möjligt. Kom nyss hem därifrån. Då jag och grannen åkte med hissen ner ja han brukar följa mig ner till dörren varenda gång haha bara för att han vet att jag inte åker hiss själv eftersom att jag hatar det!. Iaf då vi står vid port dörren stöter vi på en virrig tant som inte verkade ha någon aning om vart hon var och efter en stund skulle hon tydligen försöka hitta dörren ut igen och gick rakt in i glas fönstret. Sen frågade vi om hon bodde här eller nåt? ja på våning 4 sa hon att hon bodde på så vi skickade ner hissen igen väl framme så vägrade hon att kliva in!. Jag märkte iaf att jag hade glömt mobilen hemma hos han så vi gatt åka med hissen upp igen och då åkte hon med. Sen då vi skulle gå in i lägenheten så skulle hon tydligen också med in?whata fuck haha!. Iaf vi passade på att springa in då hon tittade bort. Sen på vägen ner igen så följde hon med oss då tog vi trapperna och sen gick jag bara hem^^.

Är trött som fan men ändå inte är så sjukt varmt inne i mitt rum så huvva! Men ska väl ta och sova snart tror jag klockan börjar bli lite mycke^^. Om jag ska kunna ta mig upp någon gång imorgon så. Kanske bra att vara vaken i tid om Carro kanske kommer som jag hoppas att hon gör. Gör hon inte det så skulle jag väl umgås med grannen igen imorgon lät det som fara och bada eller nåt sånt nicenice!

Ne natti natti!

me
Ego varning! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0