Kullberg/Lasse Stefanz :D

Ja i fredags bar det av till Kullberg och jag är jäkligt glad för att jag sket i Åsele och följde med dit så himlans kul det var så öjöj =D=D.

Iaf dagen började med att vi for iväg till Solle runt 8 tiden på morgonen. Väl framme var det bara att packa in all våran packning i Lennarts bil och invänta 2 till som skulle följa med och sedan blev det så klart bolaget ;). Sedan bar det av till Kullberg!

Runt 12 tiden var vi framme iaf och det började med att sprätt upp en champagne flaska gött ;). Mitt upp i alltihopa kom Sveriges Radio Västernorrland förbi och intervjuade Lennart ( om Lasse Stefanz ;P )  vi resten sprang in i stugan haha! Ja han var med i radion iaf =). Senare på dagen kom våra grannar också som morsan och dom känner sen förut så dom umgicks vi med också :P. Blev en massa spel och snappsande och vinande innan det var dags för go middag :). Grillat blev det iaf göttans och efterätten kladd kaka ^^. Till det en massa ölande och Baylis och grejer moha! Efter vi käkat klart bar det av till ett ställe som heter grus gropa eller ja antagligen för att det var det också haha! Där campade några folk så det blev mer drickandes där :) Var där ett tag sen for vi hem till stuga och gjorde iordning oss =).

Vid 10 tiden drog vi ner till Lasses :) Morsan och alla dom andra gick och dansade och jag hade ingen anning om vad jag skulle göra haha jag har ju aldrig varit på sånt dära men :P. Iaf blev uppbjuden av några grabbs så det blev en del dans för mig också och kul var det faktiskt :). Efter ett tag träffade jag på Mattes morsa också och det var grymt kul kan jag ju säga vi tog oss en öl och satt och snackade. Fick även träffa nån av hennes grannar eller va det var och höra lite skvaller alltid kul säg ;) Ne men vi hade det trevligt trevliga samtal blev det tycker jag var väl behövligt! Efter ett tag gick hon och dansade och även jag hihi :). 

I pausen träffade jag på Cilla,Madde,Jane och Renee blev rätt förvånad men det var kul att träffa på dom =D Iaf alla skulle träffas vid stugan och det gjorde vi också iaf några av oss plus några andra folk ^^. Innan allt började igen bestämde sig en av dom som var där att hjälpa mig att hitta en bra dans partner och ja vi gick och letade haha rätt kul då han gav kommentarer " ne han är för bondig, ne han är för sliten m.m ". haha! Men tillslut så hittade han en grabb iaf som jag dansade med :) Efter dansen bjöd han mig på en öl och vi satte oss och pratade =D Haha lite kul det var som att han kände mig redan han gissade rätt på att jag tycker att cider bara är skit och att det ska vara öl och han gissade rätt på att jag var en 89:a och en massa andra saker^^. Iaf vi snackade då om allt möjligt haha Kristoffer hette han iaf och kommer från Ramsele en riktig söting må jag säga även där en som har gått industri och är 21 år ;) Han ville iaf ha mitt nummer och klart han fick det inte mig emot säg :P.  Blev inge mer dans för mig efter det utan vi satt och snackade resten av kvällen :). Haha Madde kom förbi oss ett antal gånger också haha jaa hon berättade ju några saker om mig som jag inte alls tyckte han behövde veta haha ja pinsamma saker med andra ord :P. Men som tur är så satt han bara och skrattade åt allt haa ;). Blev rätt pinsamt då Madde frågade mig ja vem är det hära då vad heter han? och jag typ satt där som ett fråge tecken tro på fan att jag hade glömt vad han hette och han bara kollade på mig och flinade jag typ hmm ja fråga han?! haha! aja :)

Senare på kvällen träffade jag på Mattes morsa igen då full och glad, och gud va hon var glad över att träffa mig den kvällen :)
Klockan 1 var allt slut och jag och han gick hem till oss för jag skulle hämta en tröja höll på frys ihjäl^^. Hämtade lite bira och sedan gick vi ut och satte oss och snackade ännu mera bra en sak han hejar på Modo iaf och hatar Timrå ( Mycket viktigt ) moha och är även domare i ishockey ibland xD. Fick träffa en del av hans polare under kvällen också dom var trevliga dom också :).  Kom ihåg att en kallades för Modem och jag höll på garva ihjäl mig åt det haha!
Aja på natten runt 3 tiden kom hans skjus för att fara hem följde med han upp till vägen och vi sa hejdå och att vi skulle höras av nå sen om han är i Övik nån gång eller nåt sånt^^. 


Riktig rolig kväll var det och jag tror att jag aldrig har skakat hand med så många som den kvällen haha iaf jag ska lätt fara dit igen nästa år igen ! :D 


P.s Lyssnar på Lasse just nu då jag skriver vad händer?^^ D.s



hl
Stuga :)

mor
Morsan SKÅL!

RADIO
Svergies Radio Västernorrland som kom på besök ;)

vine
Go vine :D

middag
Go middagen :D

gropa
Grusgropa!

mor
Morsan på G haha :P

jag
Och jag är redo att fara och shake some assss :D



 


Kommentarer
Postat av: " Lull "

Tjena!











Tjena!Va kul att se sig själv på internet, å mitt i kalaset!Vem jag är? Jo dom kallar mig Lull, och vi bor alltid i lägenheten bredvid morsan & Lennart när vi är i Junsele å dansar till LS :) I år blir det den 4 september, samma plats lika trevligt! hälsa morsan & Lennart Kram Lull& Sonja











2009-04-04 @ 21:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0