Film kväll =)

Då var man hemma från Zandra då :). Färgat hennes hår och det blev riktigt bra tycker jag ;). Sen blev det film och popcorn såg på 10,000 BC som vi hade bestämt :). Var tänkt att vi skulle se fler filmer också men lilla stumpan var för trötter så det var bara för mig att dra hem :P. Kom nyss från duschen och nu vet jag inte vad jag ska göra. Är inte trött alls eftersom att jag sov så jävla länge idag ^^. Lär nog inte somna på ett antal timmar skulle jag tro suck.

Imorgon ska man försöka ta sig upp runt 9 tiden iaf och dra sig ner till stan vid 10 och möta Carro blir nog nice de =). Få se om man köper nå nya kläder eller nåt ;).


brA
Bra film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0