En fredag utan fest^^

Ja då var man uppe igen då. Klev upp vid 1 idag kunde inte ligga och sova nå längre ne huvva jag orkar inte sova nå mer haha känns som jag aldrig ha varit så hära utvilad på väldigt väldigt länge som jag är nu :P. Men det är väl skönt det också antar jag :). Skit väder är det idag också suckkk! Hur länge ska det ta innan solen kommer tillbaka denna gång då tro?!.

Idag vet jag inte alls vad jag ska göra. Har iaf varit duktig att diska åt morsan innan hon kommer hem men det gjorde jag enbart för att jag har brist på nåt att göra haha. Sen har man bara duschat och allt sånt dära tjoffan. Zandra är upptagen hela dagen idag också så kan inte vara med henne heller suck på det med ;P. Carro hon jobbar jaa det blir nog bara till att dega hemma ikväll med men imorgon ska jag fan ut har jag bestämt måste bara få med mig någon ska ringa Carro senare ikväll iaf och hon får bara lov att följa med ut så äre bara ^^. För jag måste ju ta och inviga min nya snygga kjol jag köpte i veckan moha ;). Jessica hörde av sig idag och tyckte vi skulle festa nu framöver jaa hoppas bara att hon är ledig i helgen så hon kan följa med också =). Har inte sett hon sen studenten :O och det var ju nå veckor sedan nu ^^.

Förövrigt är jag väl på ganska bra humör idag kändes skönt att dampa ur sig en massa igår kan jag då säga ^^.

För första gången är jag faktiskt osäker på om jag ska till Åsele i år eller inte. Känns tråkigt om man inte far men typ ingen ska dit i år?! SUCK! Aja får väl se hur det blir med den saken blir det inte Åsele blir det att man drar till Kullberg så nåt av det iaf :). Iaf i slutet av denna månad eller i början på nästa månad någon gång bär det nog av till Stockholm eller Tallin på semester wiiiieee :) Bort från skiten här säger jag bara xD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0