Vad har hänt sedan senast då tro? xD

Jahapp så har man inte skrivit sen i fredags nu då bra jobbat!

Iaf i fredags var man och jobba från 11.00 till 18.00 bra gick det :). Så nästa gång jag ska jobba vet jag inte än dom skulle ringa då dom ville att jag skulle komma dit igen!.
Efter man slutat jobba bar det bara av hem hoppa in i duschen och sedan kom Maria =). Runt 10 tiden drog vi ner på Liquid för att fira Carro som sagt ett helt gäng var vi och kvällen var jättekul :). Synd bara att det blev för mycket för fyllskallen Maria haha men det är väl inget nytt xD. Mode visning på underkläder var det också den kvällen och det tyckte ju alla grabbs var så jätte intressant så klart ^^. Men men orkar inte rabbla upp hela kvällen men som sagt kvällen var jättekul och det hände ju lite små saker för var och en av oss haha natten slutade med iaf att man hamnade i Gullänget =) Mer ska inte nämnas här xD.

Lördagen
Kom hem runt 3-4 tiden från Gullänget ;). Skönt var inte ett dugg bakis utan mådde rätt bra inte så konstigt men ändå haha.....Denna kväll blev iaf att man drog på Olles med Emma,Thomas och en till och såg på hockey matchen och käkade go mat :). Sedan blev det bara en massa skvaller om kvällen innan osv :P.

Söndagen
Ja vad gjorde jag då tro? haha kan inte ha vare mycket eftersom att jag inte kommer ihåg men vet att jag träffade Emma en stund på kvällen iaf för vi gick på kvälls promenaden :).

Måndags
Slappade bara hemma och på kvällen drog man till Danne på Valla där Carro och Markus var så satt vi där och snackade ett tag sedan kom Jacob och hämtade upp oss och vi drog till Olles där det var en liten minnes stund för en person :(. Efter det for vi hem till mig och babbel på sedan sova!

Tisdags
Idag var man på stan hela jävla dagen och guuudd så less jag vaaarrr!!!. Jag och Carro drog ner på stan vid halv 11 tiden för då skulle vi träffa Fredrik sedan gick vi runt och flummade på. Runt 12 tiden kom morsan också ner på stan så gick jag med henne och visade en massa kläder och saker jag vill ha i julklapp hittade ju som en del :D. Sedan blev det en fika på Cafe Blåbär med Morsan,Carro,Jessica och Fredrik :). Där kom även grannen förbi en snabbis för att ge Carro sin present. Det var faktiskt första gången grannen och morsan träffade varandra trevligt värre haha xD.
Iaf runt 4 tiden var jag fett jävla less och vi drog hem och halv släpade föttern iaf jag^^.

På kvällen skjutsade Jacob ner jag och Carro till Public där vi träffade Anderas och Anderas haha satt vi där och små pratade ett bra tag och runt 12 tiden kom Jacob och skjutasde hem oss igen =). Sen la vi oss bara och såg på en film ärligt talat tror jag att jag såg högst 20 min av den filmen samma för Carro skulle jag tro haha men den var säkert bra^^.

Idag
Vi klev upp vid 12 tiden och Carros farsa hämtade oss vid 1 och då drog vi ner till stan. Jag tog bussen till Domsjö för jag hade tid hos frissan halv 2 :). Så nu har man ny färgat håret och klippt sig fint till jul höhö ;). Bra blev det iaf klippte tillbaka min lugg som jag har saknat sååååå sen klippte kortare på längden med var så jäkla less på allt hår jag har sedan blev det lite mer uppklippt nice bleve iaf ;). Vid 5 tiden var jag hemma igen sen har jag bara varit hemma och degat orkar inte göra så mycket mer är så tröööttttt.....!!!!

Det ska väl vara allt haha....!

Imorgon kommer syrran hit iaf wwiee sköj värre var ju som ett tag sedan hon var och hälsade på här ;)




Ny frillan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0