Arenan och Fest!

Ja då ska man försöka skriva ner nåt här nu då.....

Lördagen
Var tänkt att man skulle gå på julmarknaden nere på stan då men det blev inte av. Utan istället var jag hemma och julstädade mitt rum!! Så nu är det rent och fint få se hur länge det håller i sig^^. Fick hem en massa nya kläder och tur jag kunde ha alla riktigt fina skjorter och en party tröja ;)

Vid 4 tiden kom Lennart och Janne och vi satte oss och drack glögga och käkade pepparkakern ;). Smakade vit glögg för första gången i mitt liv också xD.
Runt halv 5 tiden kom taxin och hämtade oss alla och vi for ner till arenan :).
Gott käk vare där och det var jättekul :D:D Skit bra platser hade vi och en bra match vare synd bara att dom inte vann!. Men det var en kanonkväll där iaf ;);). Lätt att jag vill följa med nästa gång också!!.

Efter matchen åkte jag taxi hem och dom andra for på Brux. Efter ett tag kom Emma m.fl förbi och vi drack nå öl och kände för att dra ut så vi for till parken för en gångs skull!. Lite folk som tusan vare där men eftersom att vi hade ändå betalat 120 kr för att komma in så stannade vi kvar. Lite dans blev det och drickandes ;). Träffade på några Björna bor där också haha trevligt värre xD. Runt 1-2 tiden drog vi oss därifrån och det gick ju som det gick för jag och Ida att gå sen haha. Herregud vi skulle gå upp för en trappa utanför parken så då vi har kanske 3 trapp steg kvar då ramlar båda två framlänges och glider ner på magen nerför hela trapp saken haha gött skratt fick vi allt xD. Sen kom vi inte uppför den dära trappan nå mer så vi tog vägen istället och tro på fan att vi båda ramlar där också haha smidigt så där låg vi och rullande runt och skrattade och hade oss^^.

Väl hemma så möttes jag av en arg granne nr2 haha någon hade tydligen snott hans parkeringsplats så han var ju lagomt glad :P. Då man kommer in igenom dörren var dom andra redan hemma och vi satt och pratade ett tag sedan blev det sova!


Söndagen
Även denna dag vare tänkt att man skulle på julmarkande med Emma men det blev inte av det heller. Jag mådde så jävla dåligt så huvva! Låg och sov mest hela dagen och kunde inte äta förnst sent på dagen.
Sen på natten runt 2 tiden då jag gick och la mig kunde jag inte sova!. Låg och vred och vände på mig hela tiden och vid 3 tiden somnade jag kanske men då vaknar jag vid halv 4 tiden av PANIK!. Jag drömde att hela min förra klass i högstadiet hade komme hem till mig och förstört hela våran lägenhet och var jätte dumma mot mig haha...så då jag flög upp ur sängen trodde jag att jag skulle städa innan morsan kom hem efter allt dom hade förstört :P. Men istället gick jag och gjorde oboy!.
Efter det kunde jag inte heller sova så jag låg och halv sov till runt 7 tiden då orkade jag inte ligga kvar så då klev jag upp!!!.


Måndag
Pigg och glad som jag var åkte jag och grannen ner till stan! Gick runt där ett tag sedan for jag till arenan.
I lördags då vi var och åt där fick jag ett jobb erbjudande om att jobba där som servitris så jag var där och pratade med chefen där lämnade CV osv och dom skulle höra av sig då det börjar närma sig nästa hemma match om jag får jobbet!!!. Så snälla ge mig det jag beeeerrr!!!!!
Efter det blev det till att träffa Emma på stan en snabbis jag handlade nå små tjaffs till mig själv sedan gick vi hemåt.


Idag
Sov som en skit inatt med kunde inte sova alls trött var jag men somna gjorde jag då inte.....så det blev till att kliva upp klockan 7 imorse då också!!. Men sen slumrade jag till i soffan i ca 4 timmar så det kändes gött!!!
Annars har jag inte gjort nå vettigt idag bara vare hemma och degat på^^.

Imorgon får det bli en jobb sökar dag igen!!!. Ska ringa runt på minst 10 ställen ååhh huvva suck less jag är på detta varför kan ingen bara säga ja du får jobbet du börjar imorgon enkelt och bra!!!!!.


glögga

Glögga ;)


:)

Mumms!


wwiiee

Klacken ;D;D


Zacke!

Zacke ;)


:)

xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0