Julklapparna klara =D

Så där ja då har man köpt alla julklappar idag då skööönntt!. Annars idag har jag väl inte gjort nå speciellt förutom att gå runt på stan ett antal timmar med Emma då^^. Jo just jag har städat ur min garderob!. Slängde ur en massa kläder som jag inte använder längre som lillsyrran ska få ta nu då xD. Tog ju sin tid det med och sen var i princip hela dagen slut^^. Juste fick hem mina kort som jag har skickat efter och förstorat nicenice ;).

Kan ju dra helgens händelser lite kort försöka :P.

Fredagen blev det utgång för min del velade fram och tillbaka men utgång blev det och tur det för det blev en riktigt kanon kväll ;). Jessica kom hit först fixade frilla på hon osv sedan gatt vi gå ner i regner ner till Liquid lagomt kul fifan så vi såg ut innan vi kom fram haha!
Väl framme så hittade vi Carro,Karshley,Olsson,Tomas,Maria m.fl =D. Jäkligt mycket folk som man kände var ute och vi hade det skit skoj med allt som hände haha :D.
Jaa under kvällens gång så tappar man ju nästan jämt bort varandra Jessica for åt ett håll jag åt ett annat och Carro åt ett annat. Tråkigt nog vare bara jag och Maria som ville typ dansa under den kvällen hahaha men vi tog oss några steg på scen som vanligt ;).
Var kvar tills det stängde sedan for som sagt alla åt alla olika håll haha Carro och Maria m.fl for iväg i en bil till Bjästa. Jessica hamnade i Husum med några och jag då jag hamnade först på kebabhouse med Olsson,karshley m.fl och sedan vidare till Gullänget efter mycket om och men haha!. Glad att jag hamnade där iaf xD. Märkte då också att jag hade tappat en av mina benvärmare hur fan gick det till som då? hahaha en jävla bra fråga! Den ligger väl nere i stan på nån av väga antar jag!
Sen så tror jag nog att Tomas fick sig en bra 19 årsdag. Detta måste vi lätt göra om folket!!

Lördagen kom hem runt 2-3 på dagen höhö. Smått sleten  inte så konstigt somnade typ 6-7 på morgonen ^^. men jag var då inte bakis iaf skönt! Gjorde inget speciellt denna dag heller var bara hemma och tog det lugnt samma med söndag xD.

Imorgon måste man förbi arbetsförmedlingen och be dom skriva under nå papper om försäkringskassan så man kan skicka in den på onsdag!


Kommentarer
Postat av: Emma

haha xD hade du strumpbyxor på dig? benvärmare brukar kasa av jättelätt då ju:P särskillt om man dansar xD

2009-02-11 @ 09:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0