Julafton!

Ja julafton var för 3 dagar sedan men har inte haft tid att skriva förnst nu.

Julafton

Dagen började med att man steg upp vid 9 tiden på morgonen pigg och allärt så klart!. Började med att öppna nå små paket som vi alltid gör =). Jag fick 3 tidningar,godis,lott,deo,örhängen,scarf och Mascara :).
Sedan klev man ur sängen och gick och käkade blöta så klart vad annars till frukost på jul xD. Sedan var det bara till att hoppa in i duschen göra sig fin och dra iväg till syrran =).
Där väntades mer folk och fika mumms!. Sedan tittade man på Kalle :D
Efter ett bra tag blev det dags för julmaten :). Gött vare som alltid älskar julmat! Efter vi hade diskat bort allt och sånt körde vi julklapps leken =). Man ska ha köpt en var sin julklapp för inte mer än 50 kr. Sedan har man en tärning och man turas om att slå!. Man ska försöka få 1 eller 6 då får man ta ett paket ur säcken!. Sen kör man så i ca 20 minuter och man snor paket av varanda xD. Då tiden tar slut får man öppna dom paket man har lyckats fått! Och som vanligt blev jag utan i år igen haha^^.
Ett tag efter det var det dags för tomten att komma på besök!. Vi började med julklapparna sent i år inte förnst vid 9-10 på kvällen :P. En hel drös med julklappar vare =). Sen vare bara till att sitta och öppna och vi var inte klara förnst runt 1 på natten hehe :). Jag fick i princip allt jag ville ha så jag var och är mycket nöjd för mina paket =)=).

Fick b.la En ny vinter jacka, mössa, halsduk, örhängen, smink, pengar, kläder, godis, köksgrejer, ny väska , klackeskor, stövlar m.m kommer inte ihåg allt xD.

Mycket lyckad julafton blev det iaf :)


Dagen efter kom syrran förbi och jag,Jennie och Anna satt och spelade familje spel typ hela dagen skoj skoj :). Sedan blev det till att äta lite mer julmat så klart !

Idag har jag inte gjort så mycket både jag och Anna råkade sova till 12 idag haha!. Sen bestämde jag mig för att fara hem till Övikan idag. Så ikväll for jag och nu sitter jag hemma :).
Imorgon ska man gå på stan hela dagen ska vara nere klockan 10 då det öppnar lär ju bli så jävla mycket folk så^^. Då ska jag shoppa som tusan!!! =D. Sen ska man väl se på folket som kommer hit imorgon med. Danny sjunger i gallerian klockan 12 sen Kevin,Alice och Robin klockan halv 4 så det blir nog nicenice de ;).

Ne nu ska jag snart ta och sova orkar inte skriva nå mer hejs!


gran

En söt liten gran :)

lillan

Lillan :D

tomten

Tomten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0