Hockey!

Idag har jag inte gjort nå mycket alls. Vaknade alldeles för sent!!.
Men jag har iaf varit på hockey idag :). Var ju så jäkla länge sedan jag var på det så huvva!!. Men idag blev det av for dit med Emma,Thomas och jaa vad han nu heter haha^^. Inte tackar man nej till gratis sitt plats onej! MODO - Frölunda var det som spelade iaf. Modo förlorade igen suck 8:de raka förlusten suuucckkk! vad fan händer med Modo egentligen?!?!?. Men dom spelade ju iaf rätt bra idag tycker jag! Domaren sög som satan! Blinda är dom också ser inte ens att det är 6 frölunda spelare inne och spelar ett bra tag och alla buar och har sig men dom ser ju fan ingenting sen slutade det med att Modo fick utvisning istället whata fuck!! Aja ingen kommentar!. 1-3 blev det iaf!.

Ikväll har jag bara sett på någon film på tv och nu ligger jag i sängen och känner mig degig i huvet!!

Imorgon ska man upp tidigt ska möta Carro på stan :). Ska köpa nå små grejer sen ska vi leta efter nå kläder som man ska ha på nyår :D.
Äntligen vet jag vart jag ska vara och fira nyår också! Det blir på varvet fet fest så det blir nog jäla nice de =).
Första gången jag ska fira nyår med Zandra,Carro och kanske Jessica nu då om hon följer med. Så det ser jag verkligen fram emot =D


Ne nu blire film sen sova Gnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0