En flummig dag på staden!

Idag har man varit på stan hela dagen. Skulle först möta Carro nere på stan runt 11 tiden men klant som jag är så stänger jag av väckar klockan och jag sover förlänge^^ men kom iaf in vid 12!.
Var tänkt att hon skulle köpa julklappar idag men inte hade hon fått sin lön. Så det blev icke av!.
Blev en fika på Blåbär eller snarare en lång fika med Tomas,Carro och Fredrik =). Hahaha satan så kul vi hade vi satt där i kanske 2-3 timmar och bara garvade och hade oss :D riktigt kul hade vi med andra ord ;).
Just jag var förbi arbetsförmedlingen idag också så nu har dom skrivit på nå papper och grejer så jag skickade iväg papprena idag skönt =).

Träffade Ewe en snabbis på stan också innan hon skulle dra på möte! Det var trevligt fast det blev inte så länge men nog han vi skvallra en del saker på den lilla stunden haha! =D.

Gasshh vad det känns som att denna dag har gått fort klockan är redan halv 8 och jag tyckte jag klev upp nyss men aja haha!. Ikväll ska man se på bonden lätt, tur man har Jonas som kan påminna en om saker för jag hade totalt glömt att det var ikväll^^ ;). Vid 9 tiden ikväll kommer Carro hit och ska sova här inatt skoj skoj =)

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0