Det går bra nu =)

Igår var man duktig och klev upp 7 igen^^. Runt halv 10 tiden bar det av till Sibylla för att prov jobba då xD. Gick ju riktigt bra och det var jävligt kul haha. Har ju hunne lärt mig en del iaf på bara en dag. Jobbade först från 10 till halv 12. Sedan bar det av till stan för möte på arbetsförmedlingen =). Där gick det också bra gud va glad hon blev då hon fick höra att jag var och provjobbade just nu:P. Så nu behöver inte jag gå dit 1 gång i veckan längre skönt! Utan nu ska jag bara maila hon 1 gång i veckan istället och säga hur mycket jag jobbar osv. Då man var klar där bar det av till Sibylla igen då skulle egentligen jobba till 2 men blev från 13 till 17:30 iaf. 3,5 övertid första dagen inte dåligt ;).
Blev lite stressande på slutet där haha shit va mycket folk ska äta herregud flög runt som jag vet inte vad :P. Men ah det gick ju bra nästan iaf. Då jag slutade fick jag med mig en pärm hem om alla menyer som jag ska kunna lite bättre idag för jag ska jobba klockan 11 idag igen =). Så idag blire till att lära sig kassan! Här gåre undan!. Sedan fick jag också hem ett antställningpapper wwiee =D.

Lät som Jessica skulle komma förbi och köpa mat av mig idag bara för att haha^^. Jag har ju så snygga kläder på mig måste ju se ;).

Börjar som sagt 11 och jag har ingen aning om hur länge jag komma jobba idag kanske blir runt samma tid som igår vem vet:P. Sen på kvällen blir det utgång iaf =). Få se om jag inte jobbar till så dära jätte sent tror jag att jag ska slumra till ett tag då jag kommer hem hade vare skönt :P.
Mina ben är rätt slappa idag men så ska det vara.

Ne nu gett jag göra iordning mig och läsa på lite mer och sedan fara iväg igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0